Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilma schreef:Ik weet dat dit misschien wel de beste manier is voor het paard, maar bij het zien van de foto's (filmpjes durfde ik niet aan) werd ik werkelijk waar kots misselijk bij de gedachte dat dit ook gebeurt is met paarden die ik gekend heb.
ook snap ik niet dat iemand er doodleuk naast het hoofd van het paard bij gaat staan gekke bekken trekken. je zou de eigenaar maar zijn geweest van dit paard en dit zien.. vreselijk
Wilma schreef:Oei, groooote blunder, koe voor paard aanzien haha, het spijt me zeer, was te misselijk om op details te letten
JoyCiej007 schreef:Wilma schreef:Oei, groooote blunder, koe voor paard aanzien haha, het spijt me zeer, was te misselijk om op details te letten
Hahaha, maakt niet uit hoor; laatste keer dat ik dat had was ik 6, en zag ik een zwartbont paard voor een koe aanKan gebeuren
naadje24 schreef:ik heb alles gelezen maar verkondig gewoon een mening die ieder ander mag geven
ik zeg ook niet dat je serieus moet blijven en snap best dat er grapjes gemaakt worden
maar vind het gewoon niet geplaatst om ze zo op bokt te zetten...(de grapjes dan he)
dat is vragen om commentaar,dat je ze dan voor jezelf maakt...oke
het voorbeeld dat het niet droevig was was al duidelijk met de filmpjes en daar hoor je mij ook niet over
je kent bokt inmiddels toch wel?
en ik zeg ook dat het heel leerzaam was..........alleen vind ik bepaalde foto's niet gepast en dus ook niet leerzaam....
en meerdere zijn dat met mij eens.....
MSQuincyTE schreef:Ik heb gister de overige filmpjes een paar keer bekeken, en het gaat zo ongelovelijk snel als ze het paard schieten daar was ik wel verbaasd over net als sommige die in dat filmpje hoorde dat ze er een foto van wou maken.
Ik wist ook niet dat er zoveel bloed in een paard zat.
Eigenlijks zijn al mijn vragen die ik had van wat er in een paard zit beantwoord met deze filmpjes, want hier leer je heel veel van is mijn mening, al deed het wel even pijn dat ze het hoofd eraf haalden en later in de schedel gingen hakken.
Ik ben ook blij dat ik nou weet hoe groot de hersens van een paard zijn, ik had ze eerlijk gezegt groter verwacht.
JoyCiej007 jou verhaal over je opa komt over een met die van mijn oma en ook weer niet, want mijn oma heeft echt eutanasie gehad en was ook 100% bij bewust zijn, en het klinkt jou misschien raar in de oren maar ik ben trots op mijn oma dat ze dit heeft gedaan, ik zelf zou het niet kunnen denk ik.
Mijn oma had trouwens de spierziekte A.L.S. dat is een broertje of zusje van MS, alleen A.L.S. is vele malen erger vandaar dat mijn oma heeft gekozen voor eutanasie omdat zei niet verder wou lijden.
_rosita_ schreef:@naadje...en die koeienkop en de foto naast het paard... tsja.... weet je, ik denk als ik die foto;s zou zien puur op internet dat ik ook zou denken: doe eens ff normáááál!!
idd! dat kwam dus ook bij mij op,je begrijpt het goevoel van de outsider dan toch?...
maar als je daar bent, in de gemoedelijke sfeer daar en de ergste spanningen zijn weer wat weg, merk je dat er ook tijd moet zijn voor een geintje en niet alles zo serieus opgenomen moet worden. ik heb mijn gevoel op sommige punten echt 'uitgeschakeld' en de lol van bepaalde dingen en geintjes in gaan zien. je kan wel bij elk ding in tranen uitbarsten, maar ja.... dat schiet net zo min op.
messica schreef:Ik was wel benieuwd of niemand de neiging had om dat paard te pakken en heel hard weg te lopen/rennen!! Toen het paard (4 jaar,ocd in de knie) van mijn vriendin werd ingeslapen had ik toen de dierenarts er nog niet was echt zo iets van: ik pak dat beest en laat hem los of ren er heel hard mee weg. Het is niet jou paard en zo'n beest gaat ook niet voor niks naar de slacht of wordt ingeslapen maar pfff het is zo'n onmachtig/oneerlijk gevoel!!!!
tjielp17 schreef:jammer dat er weer eens niet goed gelezen word!
ik mijn vorige posten zeg ik ook dat een geintje kan ,ik zeg al helemaal niet dat er om gehuild moet worden,dat zou ik zelf ook niet doen want ik kan er goed tegen en vind het zelfs intressant
alleen er zijn wel grenzen....niet voor jullie misschien(en dat is ook prima)....maar puur voor wat je op bokt laat zien..
jullie wouden iets leerzaams laten zien en dat lukt goed,alleen vind ik de "lolfoto's"dus niet leerzaam..
die hadden in mijn ogen buiten beeld moeten blijven