Ik ga ff lijstej maken hier op papierWIE GAAN ER MEE? (ZEKER!)naamleefdtijdplaats vanaf waar je reist(woonplaats?)
we hebben momenteel 7 mensenJolliegirlsanihallownatasja1991lexmiro0maris0dinniej+ 3 aanmeldingen van buitenaf (had gebelt )= 10 dus nog minstend 10 te gaan jongens!!
naam: Natasja (natasja1991)leefdtijd: 15 bijnaaaa 16 danplaats vanaf waar je reist(woonplaats?): delfzijl west(groningen)
ik moet nog in ieder geval 1 keer goed overleggen met mijn ouders over de kosten enzo. voor de zekerheid ik laat het morgen weten.
je bent lang onderweg. Vrijdag nacht tegen 1 uur ga je weg. Dan ben je daar tgegn 12 uur geloof ik. En dan savonds ga je weer teug en dan ben je sochtends thuis.
natasja1991 schreef:ik moet nog in ieder geval 1 keer goed overleggen met mijn ouders over de kosten enzo. voor de zekerheid ik laat het morgen weten. 45 euro.. + eigen reiskosten en geld wat je in engeland uit wilt geven
voor het geval dat niemand het wist.. als we naar Harrods gaan mogen er maar 2 tot 4 personen per ingang erin (heel veel ingangen )
Vriendin weet het nog niet zeker i.v.m geld.. ik heb haar gezegt sowieso 75 aan reiskosten (heen, terug en londen zelf)
naam: Inge (Inky_devil)leefdtijd: 22plaats vanaf waar je reist(woonplaats?): Kwintsheul (naast den haag) Maar ga misschien met de auto.