ik kan daar nog niet veel mee naar mijn beleving hebben ze beide veel manen, op FB staan ze sowieso allemaal en daar ben je ingetagd dus die heb je gewoon?
Alle portretten van de beestjes staan online. Nu moet ik alleen nog de bewegingsfoto's. BLEHG Morgen werk ik de hele dag niet aan fotos. Ik heb dan mijn eerste werkdag. Ik werk op maandag dinsdag en woensdag, dus ik weet niet wanneer ze komen, maar opzich heb ik donderdag vrijdag en zaterdag om het af te maken. Maar lijntjes gaat altijd wat langzaam bij mij.. We zullen zien
Mijn website is er zo juist uitgeknalt waardoor geen enkele foto meer online staat. Mocht je nog geen foto's van mijn ontvangen hebben doe mij dan even een PB'tje, dan stuur ik de foto's via de mail.
Het klopt dat de meeste foto's ook op de gezamenlijk website staan, maar ik twijfel er over of dat alles was. En ik kan het nu niet checken want ik ben niet thuis en heb geen harde schijf tot mijn beschikking.
Ik hoop eind volgende week alles weer online te hebben.
Posh
Geplaatst: 08-09-13 19:01
Ik ben erg blij met de foto's die ik tot nu toe heb gezien Er zitten echt hele mooie plaatjes tussen, dus dat wordt een topic op Bokt denk ik.
Verder ben ik het eens met apollootje, ik snap dat de fotografen druk zijn met veel meer foto's en shoots maar ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's (bijvoorbeeld waar ik samen met mijn paard op sta).
Maar goed we wachten af!
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-13 20:54
Alles van mij staat erop! Ik heb alleen geen lijntjes meer weggewerkt, anders zou ik nu nog niet klaar zijn. Bij nabestelling worden ze weggewerkt!
bij mij staat alles gewoon op FB, ik weet niet zeker of ik alles op weebly heb, zo niet FB!!
M_D_H
Geplaatst: 03-10-13 21:40
Hoihoi,
Ik vroeg me af hoe het met de foto's is,
van de meeste heb ik al wel alle foto's, maar van een aantal mis ik nog losgooi foto's en van 2 fotograven heb ik zelfs nog niets ontvangen ik ben namelijk wel erg nieuwschierig aan het worden naar de ontbrekende foto's
Ze staan toch gewoon op die website? daar kun je ze vanaf halen dat was geloof ik ook de bedoeling? tenzij zij die er nog niet hebben opgezet natuurlijk.
(ik zie dat van mij de foto's van Wander er niet op staan beetje vreemd want ik had ze wel geupload daar.)
Dan moet ik even gaan uitzoeken welke precies Wander is en dan zet ik ze er nog op.
De rest van mij komt er zsm aan! Er zijn echt ontzettend veel (betaalde) opdrachten bij gekomen, en die gaan jammer genoeg gewoon voor. Ook ben ik op het moment bezig met het verkopen van m'n paardje, komt er ook nog eens bij Maar goed, allemaal excuses, ik ga zsm weer aan de bak en zorg dat ze er op komen te staan!