Wat is eigenlijk het adres dan weet ik hoe ik er met de trein kan komen en vanaf welk station zou ik kunnen meereizen? Dit moest ik namelijk nog opzoeken
je hebt volgens mij keus uit amersfoort, zwolle, hardenberg en almelo, afhaaltijden in overleg met degenen die daar mensen oppikken, almelo en hardenberg mag ook via mij gewoon.
ik doe morgenaaf even de routebeschrijving vanaf de A1 (want tomtom weet vanaf daar de weg al niet meer, of leid je dan door een dorp vol rotondes, stoplichten en omleidingen omdat ze er non-stop aan het verbouwen zijn) Eline krijgt geen routebeschrijving, die weet inmiddels de weg. Annelies krijgt een andere routebeschrijving eerst naar de A1 gaan is zo om...
Als er iemand is die denkt niet via de A1 te komen, meld het ff dan
Geef mij maar gewoon het adres dan vind de tom het wel, en ik ga idd niet via de A1 En wie in Hardenberg opgehaald wil worden moet daar maar ergens tussen 2 en 4 zijn dan pik ik die wel op, hoeft sa daar niet voor te rijden.
Knoffer
Geplaatst: 22-11-12 00:20
Moet ik alleen ff m'n haar afknippen dan. Of ik was het niet en hang een gitaar om m'n schouder.