Iedereen, zowel modellen als fotografen, heeft van mij een vragenlijst toegestuurd gekregen! Willen jullie deze invullen en weer terugsturen? Super bedankt!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 10-05-12 09:50
Het lijstje is terug gestuurd.
Sharon, ik zal nog even opnieuw naar die foto kijken, thanx voor de tip. Ik heb hem alleen bijgesneden en wat opgelicht en contrast toegevoegd. Zal kijken of ie beter is als ik geen contrast toevoeg en hem iets minder oplicht. Ik heb in de pauze waarschijnlijk op een verkeerd knopje gedrukt waardoor ik de middag groep in jpg heb geschoten, ipv raw Dit komt de kwaliteit niet echt ten goede en is erg lastig met bewerken. Je kan er gewoon niet zoveel meer aan veranderen en als je dat wel doet, ziet het er gelijk heel erg bewerkt uit.
jah maar niet iedereen begrijpt het vaak heb ik met andere meetings ondekt nou jah ook met shoots mensen willen zo graag standaard foto`s maak denk als je wat speciaals aan de muur heb dan je er na 10 jaar nog terug naar kijkt. en dat heb ik zelf nooit zo met standaard foto
leuk leuk jah ik moet ook nog daar aan beginnen maar denk dat ik echt achter ga lopen met me foto`s heb dat nog nooit gehad maar iedreen wil spontaan fotoshoots waardoor ik tijd te kort kom