Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Flesjes water en wat brood en sultana's moet goed gaan.
Heb gelijk dressuurteugels eraan gedaan, dat staat wat mooier.
Als je hem 3x in het jaar gebruikt is er het zonde om er veel geld aan uit te geven en voor de paar keer dat je hem echt nodig hebt is hij z'n geld misschien wel waard. Durf ik helaas geen uitspraak over te geven. Denk je hem zelf vaak nodig te hebben?
):marjolein_el schreef:Moeten we nog iets lekkers mee nemen?
Ik heb net nog even wat spulletjes gekocht bij EJ. En alles ingevet, m'n hoofdstel ziet er weer helemaal mooi uit!Heb gelijk dressuurteugels eraan gedaan, dat staat wat mooier.
Annelot: Ik zag Reynir volgens mij op de voorkant van een boekje genaamd Flugrit staan, klopt dat?
Dan was jij bij mij in het dorp.
En ook van Lara natuurlijk. 

Bagheera_206 schreef:marjolein_el schreef:Moeten we nog iets lekkers mee nemen?
Ik heb net nog even wat spulletjes gekocht bij EJ. En alles ingevet, m'n hoofdstel ziet er weer helemaal mooi uit!Heb gelijk dressuurteugels eraan gedaan, dat staat wat mooier.
Annelot: Ik zag Reynir volgens mij op de voorkant van een boekje genaamd Flugrit staan, klopt dat?
Met de korting?Dan was jij bij mij in het dorp.
En ook van Lara natuurlijk.
Maar ach, ik kom er toch niet meer voor 2nov dus ik vond het wel best zo!

Ja ik ben onderhand wel vaker bij meetings geweest.
De meeste van de fotografen heb ik al een keer eerder ontmoet op een andere meeting. Denk dat je het al gauw zult zien als je je auto parkeert. De gemiddelde Bokt auto is klein, zuinig en goedkoop of juist groot, lomp en onzuinig, omdat de trailer erachter hangt.
No worries. Je zult ons herkennen!