Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum en locatie

15 oktober
15 (11%)
16 oktober
22 (17%)
22 oktober
22 (17%)
23 oktober
28 (22%)
Zuiderheide
12 (9%)
Hargen
28 (22%)

Totaal aantal stemmen: 127

pinkie87

Re: Fotoshoot meeting?? (In NH) Update: Poll toegevoegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:54

hihi oke jah ik wilde ook nog wat halen maar had helemaal geen tijd :S

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:55

Ik ga m'n tas inpakken en leren. Tot morgen! :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:56

Ik had gisteren een rol drop in de auto liggen. :) Met nadruk op had. Er zitten maar weinig dropjes in een rol als je even naar Burgers' Zoo op en neer moet met een auto vol Bokkers. :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:00

pff ik moet nog inpakken... morgen de stekpaaltjes ophalen... owww K moet me auto nog even leeghalen (A)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:02

Inpakken doe ik morgen wel. :P

Auto leeghalen? Wat woont er allemaal in je kofferbak dan? Valt toch wel mee?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:03

Heb vandaag ook geen tijd gehad om naar de supermarkt te gaan, dus dat wordt morgenochtend lunch halen op het station. :P

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:04

ehhh heel veel plastisch zakken

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:04

oei op station hebben ze in amsterdam van die lekkere broodjes mmmmm

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:11

pff ik heb dus geen boodschappen kunnen doen omdat ik net pas wist dat ik mee mocht :D
Je bent geweldig Pinkie :) . Flesjes water en wat brood en sultana's moet goed gaan.

Komt er iemand uit de richting van [***] of Utrecht? Ik ben nog nooit die kant op geweest, eens kijken of ik mijn navigatie zo kan instellen dat ik niet over die afgesloten weg moet...

Richard, hmmm dus je hebt er niet veel aan? Hij zei dat dat uv filter je lens beschermt, dus mocht je een kras krijgen dan zit die op je uv filter en niet op je lens. Dat andere is om de lucht beter helder te krijgen en is vooral handig als je veel buiten forografeert zei hij. Als het niets is, laat ik ze ingepakt maar een uvfilter leek me wel handig ivm eventuele krassen.
Ik ga even de bon pakken om te kijken wat hij me naast de lens heeft aangesmeerd :D

Ik die mijn uggs morgen aan denk ik, kleding moet ik ff kijken want al 2 jaar niet meer bij de paarden geweest. En 2 zwangerschappen verder en wat kilo's...weet dus niet of ik mijn kingslandjassen nog pas...

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:14

Pol-filter, pol circular, van HAMA 67mm

UV 390, coated van HAMA 67 mm

richard, iets om uit te pakken of terug te brengen? wat denk jij?

Mocht er iemand op mijn route zitten en geen of moeilijk vervoer kunnen vinden.
Ik rij vanaf postcode 3411

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:21

Moeten we nog iets lekkers mee nemen?

Ik heb net nog even wat spulletjes gekocht bij EJ. En alles ingevet, m'n hoofdstel ziet er weer helemaal mooi uit! :D Heb gelijk dressuurteugels eraan gedaan, dat staat wat mooier.

Annelot: Ik zag Reynir volgens mij op de voorkant van een boekje genaamd Flugrit staan, klopt dat?
Laatst bijgewerkt door marjolein_el op 22-10-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:23

Als de UV-filter de filter zonder HTMC is, is het een filter van 3 tientjes. Kan dat? Die zou ik in de verpakking laten en zo snel mogelijk brengen. Ben bang dat je kwaliteit van je witte teletoeter er met die filter namelijk niet echt beter van zal worden.

Polarisatiefilter heb ik te weinig verstand van. := Als je hem 3x in het jaar gebruikt is er het zonde om er veel geld aan uit te geven en voor de paar keer dat je hem echt nodig hebt is hij z'n geld misschien wel waard. Durf ik helaas geen uitspraak over te geven. Denk je hem zelf vaak nodig te hebben?

Het geld van die filters kun je of steken in 1 goede UV filter of een andere tas waar je body+lens wel in past.

Interessant filmpje over filters (helaas met sluikreclame van Nikon := ):
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 22-10-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:26

marjolein_el schreef:

Ik heb net nog even wat spulletjes gekocht bij EJ. En alles ingevet, m'n hoofdstel ziet er weer helemaal mooi uit! :D Heb gelijk dressuurteugels eraan gedaan, dat staat wat mooier.

Annelot: Ik zag Reynir volgens mij op de voorkant van een boekje genaamd Flugrit staan, klopt dat?

Met de korting? :+ Dan was jij bij mij in het dorp. :) En ook van Lara natuurlijk.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:28

ze waren 39 en 79 euro. ik neem ze morgen wel mee, in de verpakking goed? wil jij er dan naar kijken? Ik heb er te weinig verstand van want ging alleen voor de lens en hij begon hierover. Ik ga je filmpje zo even bekijken als de kids op bed liggen :D
En ik hoop dat ik alles snap van die toeter en hem erop krijg hahah ik wil binnenkort toch eens kijken wat stichting statief aan cursussen aanbiedt in utrecht zodat ik alles wat beter ga snappen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:30

Moet ook nog even boodschapjes doen zo! Helemaal vergeten voer te halen voor morgen :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:30

Bagheera_206 schreef:
marjolein_el schreef:

Met de korting? :+ Dan was jij bij mij in het dorp. :) En ook van Lara natuurlijk.

Haha ja, was alleen wel jammer dat ik alleen maar spullen van rond de 6,- had. :P Maar ach, ik kom er toch niet meer voor 2nov dus ik vond het wel best zo!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:33

Wil er even naar kijken hoor, maar denk dat je die UV-filter het beste terug kunt brengen en CPL afhankelijk hoe vaak je hem zult gebruiken. Sporadisch hoef je geen dure CPL voor te hebben en ben je hem van plan regelmatig te gebruiken is het waarschijnlijk ook beter om die in te ruilen voor een beter exemplaar. De verkopers worden er echt op getraind om filters bij lenzen/camera's te verkopen. Daar verdienen ze veel meer aan dan de bodies/lenzen zelf.

Het zou zonde zijn als je een superlens hebt gekocht en je vraagt je toch steeds af, waarom je foto's minder zijn dan je had verwacht en er dan achter komt dat het aan een filtertje van een paar tientjes ligt... :=

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:34

Bagheera_206 schreef:
Ik had gisteren een rol drop in de auto liggen. :) Met nadruk op had. Er zitten maar weinig dropjes in een rol als je even naar Burgers' Zoo op en neer moet met een auto vol Bokkers. :)

Ja ik heb wel drop gehaald *\o/* (en caramelsnoepjes&biscuitjes :) )

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:35

Hmm Richard bedankt, laat ze lekker thuis. Maandag maar weer een retourtje mediamarkt Utrecht.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:35

marjolein_el schreef:
Haha ja, was alleen wel jammer dat ik alleen maar spullen van rond de 6,- had. :P Maar ach, ik kom er toch niet meer voor 2nov dus ik vond het wel best zo!

#gmiffel Heb zo een Classic Bomber van Kingsland met 20% gehaald! }:) Dat was zeker de moeite waard! :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:39

Laraax schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ja ik heb wel drop gehaald *\o/* (en caramelsnoepjes&biscuitjes :) )
Jummie!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:55

die weg is nog niet afgesloten die gaat maandag pas dicht!!!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:59

oh top dus ik kan gewoon op mijn navigatie vertrouwen.
hebben julllie al eerder een meeting gehad of voor iedereen de eerste keer? Hoe herkennen we elkaar? Ikk rij in een hyundai tucson, zwart.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:04

Wowie! Dat is mooie auto. :) Ja ik ben onderhand wel vaker bij meetings geweest. := De meeste van de fotografen heb ik al een keer eerder ontmoet op een andere meeting. Denk dat je het al gauw zult zien als je je auto parkeert. De gemiddelde Bokt auto is klein, zuinig en goedkoop of juist groot, lomp en onzuinig, omdat de trailer erachter hangt. _O- No worries. Je zult ons herkennen! :+

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:08

Dit is m'n eerste meeting. :)

Richard: Die KL bomber heb ik vorig jaar gescoord met 20% korting. :D