Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:50

Daar ben ik zeker een grote voorstander voor ...

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:51

ow okee! ik dacht dat je op jouw stal bedoelde goldigger?! Ik dacht al, ten hage is toch helemaal niet zo heel groot? om dan met zoveel trailers aan te komen :D haha sorry verkeerd begrepen!

Ik begrijp hem al: met hinder en briefje op stal bedoelde je, hinder op de ruiterpaden van meijendel ;) haha ik vatte het op als hinder van buitenstaanders op de pensionstal, ik dacht al die is gek zoveel mensen mee te nemen naar haar stal :')
Voel mezelf echt dom nu :o

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:16

Haha miscomunnbicatie :):) we gaan gewoon op zoek naar een goede handige locatie!!
-trailerstalling
- toilet aanwezig
- mooie locatie!!
Gaat lukken toch
Ik denk meijendel of haagse bos of het bos in noordwijk..:)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:22

clingendael in den haag?
misschien ook nog een optie..

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:31

Ja is ook goed. K woon erachter dus kunnen we na afloop nog wat drinken bij mij!:)

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:34

haha ik ben misschien een zeikerd hoor, maar clingendael lopen vaak heel veel honden los, maar is denk wel een gave locatie opzich..
Enne haagse bos is heel erg donker toch?
Vlietlanden is misschien ook nog een optie? alleen dan moeten we even mooie plekjes gaan spotten :D
Zit het allemaal leuk te verzinnen maar ik weet niet eens of ik arne zover krijg nog een keer mee te gaan haha

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:37

Vlietlanden staat al op de lijst ;) zo ook reeuwijkseplassen..

In clingendael lopen inderdaad wel veel honden maar die mogen niet overal los zover ik weet.. ik weet ook niet of er een gescheiden stuk is voor honden en paarden maar de locatie is inderdaad wel mooi..

Als hij nog mooiere foto al de foto's van het strand kan krijgen gaat ie vast wel weer mee ;) en misschien rijd hij dan zelf ook nog wel een stukkie ;) Hij zei zondag nog tegen mij dat hij het wel leuk vind om mooie foto's van zijn paard te hebben ;)

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:51

DesireeK schreef:
NoGo schreef:
Het is echt heel erg maar wie was nou het meisje met de bruine pony in de ochtendgroep :o

Die met dat rode dekje bedoel je zeker???

:))

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 00:41

caroliin schreef:
DesireeK schreef:

Die met dat rode dekje bedoel je zeker???

:))

sorry :o

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 09:01

bittermoon schreef:
haha ik ben misschien een zeikerd hoor, maar clingendael lopen vaak heel veel honden los, maar is denk wel een gave locatie opzich..
Vlietlanden is misschien ook nog een optie? alleen dan moeten we even mooie plekjes gaan spotten :D
Zit het allemaal leuk te verzinnen maar ik weet niet eens of ik arne zover krijg nog een keer mee te gaan haha

Vlietlanden mag je niet buiten de ruiterpaden. Ze zijn daar behoorlijk streng, zelfs al stap je even op et voetpad/fietspad krijg je gezeur daar, dus dat risico wil ik niet gaan lopen.
Voor de Vlietlanden ben ik al bezig met vergunning/ontheffing/toestemming op daar een foto-meeting te organiseren voor max 20 paarden per dag, dus 10 per dagdeel.

Na 25 september ga ik even rond snuffelen bij de Reeuwijkse Plassen / Goudse Hout, om daar een geschikte locatie te zoeken, dus wie weet, komt er toch nog snel een foto-meeting aan, volgens het concept op onze site.

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:17

Oke freya, ben benieuwd!!
Bittermioon: er lopen inderdaad veel honden in clingendeal. Maar ik heb er eiegenlijk nooit last van.. Ik weet niet hoe andere paarden reageren maar de mijne geeft er zowiezo niet om.. Ik ga zo met me paardje een boswandelingetje maken. Ik ga is kijken of k mooie plekjes kan spotte.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 11:44

Reeuwijkse plassen is voor mij 5 minuten, maar daar mag je volgens mij niet met de paarden komen!!

Verder ben ik niet bekend in de omgeving van Noordwijk dus daarmee kan ik jullie niet helpen, sorry!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 11:50

Bepaalde stukken wel.

Ik ben nu druk bezig met de Vlietlanden, heb al een reactie terug :D , en zal die vanmiddag in me pauze / anders na werktijd beantwoorden. ( stond na het verzenden van het reactieformulier dat het 4 weken kan duren eer je antwoord krijgt, gisteravond verzonden nu al antwoord )

Ik hou jullie op de hoogte

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:12

golddigger08 schreef:
Oke freya, ben benieuwd!!
Bittermioon: er lopen inderdaad veel honden in clingendeal. Maar ik heb er eiegenlijk nooit last van.. Ik weet niet hoe andere paarden reageren maar de mijne geeft er zowiezo niet om.. Ik ga zo met me paardje een boswandelingetje maken. Ik ga is kijken of k mooie plekjes kan spotte.

Volgens mij hebben ze er allemaal niet zo veel van. Met George ging het best goed toch? :+ Die heeft iedereen blaffend achterna gezeten en leeft nog!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:05

De paarden waren inderdaad allemaal heel erg rustig tegenover de honden die er rond liepen..

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:08

Freya schreef:
bittermoon schreef:

Vlietlanden mag je niet buiten de ruiterpaden. Ze zijn daar behoorlijk streng, zelfs al stap je even op et voetpad/fietspad krijg je gezeur daar, dus dat risico wil ik niet gaan lopen.
Voor de Vlietlanden ben ik al bezig met vergunning/ontheffing/toestemming op daar een foto-meeting te organiseren voor max 20 paarden per dag, dus 10 per dagdeel.

Ik weet het maar volgens mij zijn er ook wel stukjes op de ruiterpaden die mooi zijn, (ga ik eens goed opletten als ik binnekort nog een keertje daar rijd) Zou wel echt super zijn als je toestemming zou krijgen!
DesireeK schreef:
Als hij nog mooiere foto al de foto's van het strand kan krijgen gaat ie vast wel weer mee ;) en misschien rijd hij dan zelf ook nog wel een stukkie ;) Hij zei zondag nog tegen mij dat hij het wel leuk vind om mooie foto's van zijn paard te hebben ;)

Haha ja van zijn paard! ik vroeg zondag nog, wilde je zelf niet even? hij beweerde van niet, maar aangezien die wel z'n rijbroek en laarzen aanhad vermoed ie ergens stiekem wel wil, maar volgens mij moet ie even de drempel over. Je zou zeggen dat ie inmiddels wel gewend is tussen al die vrouwen in de paardensport, maar ik denk dat dit hem iets teveel van het goede was :')
golddigger08 schreef:
Bittermioon: er lopen inderdaad veel honden in clingendeal. Maar ik heb er eiegenlijk nooit last van.. Ik weet niet hoe andere paarden reageren maar de mijne geeft er zowiezo niet om..

Ik kreeg altijd gezeik daar omdat we buiten de ruiterpaden reden, en we dan de hele uitlaatservice achter ons aankregen.. :+ terecht overigens!
Leeroy vind het trouwens leuk om met honden te gaan "spelen" als hij draaft of gallopeerd en er komt er 1 achteraan.. (in stap is die braaf) Ben als de dood dat ie een keer een hondje lanceert.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:27

Zo dames de mail is de deur uit.
Ik heb twee datums opgegeven "zaterdag 26 november 2011 & Zaterdag 21 januari 2012" met wel als onder noot, dat mochten we toestemming krijgen en de bodem is te drassig, de meeting afgelast wordt en indien de aangemelde personen dit wenselijk vinden wij samen met de beheerder van het groen een nieuwe datum inplannen om de meeting als nog door te laten gaan.

Dus wie weet krijgen wij binnen kort Groen Licht voor een meeting in de Vlietlanden. Ik heb gekozen voor het gedeelte waar de SGW hun start en finish en het stro dorp hadden staan.

Iedereen duimen ...

ps. ik heb nu een adres gevonden, deze mensen dus, die meer van zulke gebieden beheren, dus indien mogelijk kunnen we in de toekomst meer van zulke meetingen gaan organiseren ...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:33

@bittermoon: Dan moet je gewoon mee de volgende keer en hij ook.. als hij dan weer zijn rijbroek en laarzen aan heeft trekken we hem wel over de streep ;) is voor hem ook wel leuk denk een paar mooie foto's met zijn paardje.. en ook een leuke foto van jullie met zijn 3e ;)

@Jo: Toppie.. ik ga zeker duimen.. ben heel benieuwd naar de de reactie op deze mail..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:34

Om mijn woorden kracht bij te zetten heb ik de link naar het filmpje van Nicky bij gevoegd. Omdat het voor een buitenstaander best lastig is om voor te stellen hoe of wat het allemaal inhoudt.

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:35

Ben ook heeel benieuwd! :) misschien dat ik dan ook wel meega als fotograaf!

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:40

Ben ook wel heel benieuwd! Vlietlanden is niet zo ver weg dus dan kan ik zeker komen :)) Haha.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:46

Nu is het afwachten geblazen ...

Ik vind het te link om zonder toestemming daar een meeting te gaan organiseren, omdat ze daar met regelmaat streng controleren en geen zin heb in een waarschuwing of prent, aangezien ik daar best vaak rij met me merrie.
Wel cool trouwens, dan kan ik me eigen merrie ook opgeven als model, hahahahaha een keer niet als fotograaf ...

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:48

vind het echt super van je dat je aan het mailen bent gegaan inderdaad, best een risico wat je anders loopt..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:56

Ja precies en dat willen we liever niet ....

Voor wie alvast interesse heeft , verwijs ik naar onze site. Foto-Meeting by Wahida's Fotoshoot

Deze foto-meeting zijn niet gratis, maar tegen een kleine vergoeding. Alles staat vermeld op de website.
Mochten we groen licht krijgen, zal ik uiteraard een topic openen hier op bokt.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 00:01

Nog even een paar super mooie (al zeg ik het zelf) foto's van Robert (hij had nog nooit paarden gefotografeerd) die met mij en freya mee was...

Kijk en geniet:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komen er vast nog meer.. maar hij is erg druk.. dus nog even geduld...