Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bittermoon schreef:haha ik ben misschien een zeikerd hoor, maar clingendael lopen vaak heel veel honden los, maar is denk wel een gave locatie opzich..
Enne haagse bos is heel erg donker toch?
Vlietlanden is misschien ook nog een optie? alleen dan moeten we even mooie plekjes gaan spotten![]()
Zit het allemaal leuk te verzinnen maar ik weet niet eens of ik arne zover krijg nog een keer mee te gaan haha
golddigger08 schreef:Oke freya, ben benieuwd!!
Bittermioon: er lopen inderdaad veel honden in clingendeal. Maar ik heb er eiegenlijk nooit last van.. Ik weet niet hoe andere paarden reageren maar de mijne geeft er zowiezo niet om.. Ik ga zo met me paardje een boswandelingetje maken. Ik ga is kijken of k mooie plekjes kan spotte.
Freya schreef:bittermoon schreef:haha ik ben misschien een zeikerd hoor, maar clingendael lopen vaak heel veel honden los, maar is denk wel een gave locatie opzich..
Enne haagse bos is heel erg donker toch?
Vlietlanden is misschien ook nog een optie? alleen dan moeten we even mooie plekjes gaan spotten![]()
Zit het allemaal leuk te verzinnen maar ik weet niet eens of ik arne zover krijg nog een keer mee te gaan haha
Vlietlanden mag je niet buiten de ruiterpaden. Ze zijn daar behoorlijk streng, zelfs al stap je even op et voetpad/fietspad krijg je gezeur daar, dus dat risico wil ik niet gaan lopen.
Voor de Vlietlanden ben ik al bezig met vergunning/ontheffing/toestemming op daar een foto-meeting te organiseren voor max 20 paarden per dag, dus 10 per dagdeel.
DesireeK schreef:Als hij nog mooiere foto al de foto's van het strand kan krijgen gaat ie vast wel weer meeen misschien rijd hij dan zelf ook nog wel een stukkie
Hij zei zondag nog tegen mij dat hij het wel leuk vind om mooie foto's van zijn paard te hebben
golddigger08 schreef:Bittermioon: er lopen inderdaad veel honden in clingendeal. Maar ik heb er eiegenlijk nooit last van.. Ik weet niet hoe andere paarden reageren maar de mijne geeft er zowiezo niet om..