Daarom, maar..succes is een keus! Dus als wij beide klaar voor de start roepen en opgewekt naar de koffie met bossche bol wandelen is het toch ook een groot succes?
tjeetje
Geplaatst: 10-09-11 23:19
maar goed, als er mensen zijn die het rennen niet kunnen laten, moeten ze dat vooral lekker gaan doen, ik ga dan gezellig meer koffie drinken en een bossche bol erbij
Lees, las en heb gelezen. Maar gewoon niet onthouden
Saskia
Geplaatst: 10-09-11 23:27
Pauline schreef:
Daarom, maar..succes is een keus! Dus als wij beide klaar voor de start roepen en opgewekt naar de koffie met bossche bol wandelen is het toch ook een groot succes?
het hele programma komt langs nah, ik hou niet van hardlopen dus na de start en de bossche bollen doe ik wel een zumba dansje
beebie75
Geplaatst: 11-09-11 11:29
Pauline schreef:
Ja en acceptatie.
en van je gewoon niet zo aanstellen
Rennen? Ik ren nergens langs of heen hoor.. Ik haat hardlopen Mn moeder belde gisteren nog en zei blij:"Ik neem maandag mn hardloopschoenen mee en dan gaan we een rondje: want je moet het wel weer even oppakken pop!"
Sjim ben jij die vrijdagmiddag vrij of werk je tot een bepaalde tijd?. Weet pas de week ervoor tot hoelaat ik die vrijdag moet werken. Kan best zijn dat ik bv maar tot 13.00 hoef te werken maar kan ook 18.00 zijn, hihi.