Nah, niet echt speciale wedstrijden ofzo. Meer gewoon hele mooie foto's, haha. Zoals die in mn profiel, over die houtstapel, is een van mn persoonlijke favorieten. Mss dat ik die wel doe. En dan nog 1 van mn pony denk ik, die verdient gewoon een mooi plekje, groot aan de muur!
Bedoel je de eerste foto? Die is gaaf zeg, vind het alleen wel zonde dat je net van de foto af springt zeg maar.. Maar ik vind al die foto's echt super gaaf, maar dat komt meer omdat ik het zelf echt niet zou durven
Haha ik vind t echt zo geweldig he! Helemaal mijn passie Ga van de zomer denk ik ook op 1 van de manegepony's van mn springinstructeur een sgwtraining meepakken. Ik mis het zooooooo! Vorig jaar maar 1 (!! ) cross gereden En die ging nog eens superslecht ook, omdat ik vette keelontsteking bleek te hebben, en niets kon eten en amper kon drinken, en daarom alleen maar meegelift heb met het paard, en dats niet echt the spirit in de cross! Heb toen ook totaal niet lekker gereden. Maar superpaardje he, baasje kan niets, en die loodst me ff door een L cross heen
Jolienn
Geplaatst: 09-02-11 23:07
Debbie schreef:
Haha dat heb ik precies zo ja
Als jij nou ff mijn paard dressuur rijdt Dan ga ik jou leren dat SGW heel gaaf is! (paard zal toch niet weigeren ) Hahaha
Haha nee dat gok ik ook niet Ik ga slapen, welterusten feestbeesten!
Debbie
Geplaatst: 09-02-11 23:18
Haha ja.. SGW is ook wel tof maar ik heb er de paarden gewoon niet voor. Ja 1 wel.. maar daar heb ik dus te weinig tijd voor... En tja.. ik blijf het toch wat eng vinden
Vorig jaar tijdens de KNHS instructieweek deed ik M/Z dressuur, en SGW zat in dezelfde week. Toen ging dr een vlak voor mijn neus met paard en al over de kop over een boomstam.. was geen leuk gezicht
Ja ik ga ook afsluiten, maar dat zeg ik, je mag mijn paard wel ff lenen hoor, hihi.
En vaak (niet altijd, wel heel vaak) zijn dat soort dingen toch ruiterfouten. Ik zie zoooooooveel mensen onverrantwoord rijden in de sgw. Zó hard, dat ik elke keer weer denk, dat die er toch weer heel uitkomen. Die gáán nog een keer over de kop. En soms duurt het een tijdje, maar toch heb ik meestal wel gelijk
Goeiemorgen allemaal.. Ik heb zometeen alleen een gesprek met mn studiebegeleider, en verder vrij. Maar ik moet hard aan de slag, want heb een behoorlijke bult huiswerk te maken dat allemaal af moet voor morgen 12.00 (Dan ga ik op vakantie en dan wil ik geen hw maken, alleen als t echt niet anders kan!) Dus weinig Jolien vandaag!
Moet alleen weer echt hard aan de studie, maandag afstudeeropdracht af hebben
roxiie
Geplaatst: 10-02-11 12:49
Hellooo! Werkse & studeerse voor iedereen!
Jolienn
Geplaatst: 10-02-11 12:50
Zo ik ben weer terug. Heb afgelopen moduul echt bijna niets gehaald Maar gelukkig is het allemaal vrij makkelijk te herkansen enzo 1 ding is al opgelost, voor nr 2 heb ik een vervangende opdr in mn mail staan, 1 is een mailtje met mn onderwijscontract sturen en dan is het wss ook opgelost, van een ander vak heb ik helemaal geen cijfer, omdat ik niet in de lijst sta... Dus das ook een kwestie van een mailtje sturen. Voor engels moet ik in studieweek 4 (mei) een herkansing maken, mn gemiddelde was een 5,4
Van bedrijfseconomie moet ik mn cijfer nog krijgen, das wss maandag, en die is zeer wss ook onvoldoende.. En dan mag ik nog mn moduulopdracht herkansen, alleen.. dussss nu eerst een berg huiswerk maken (na alle mailtjes ) zodat ik volgende week al dat soort dingen kan gaan doen.....