Ik ben toch thuis!Net even cavia'tje verzorgt. Die zit nou helemaal alleen op de hooizolder
(Ze zaten niet bij elkaar in een hok.. maar toch
ze konden elkaar wel zien)Zo maar lekker slapen! Morgen weer een drukke dag.. 'S avonds naar een of ander Russisch piano stuk
Ga van de zomer denk ik ook op 1 van de manegepony's van mn springinstructeur een sgwtraining meepakken. Ik mis het zooooooo! Vorig jaar maar 1 (!!
En die ging nog eens superslecht ook, omdat ik vette keelontsteking bleek te hebben, en niets kon eten en amper kon drinken, en daarom alleen maar meegelift heb met het paard, en dats niet echt the spirit in de cross!
Heb toen ook totaal niet lekker gereden. Maar superpaardje he, baasje kan niets, en die loodst me ff door een L cross heen

Goedemogguhl
1 ding is al opgelost, voor nr 2 heb ik een vervangende opdr in mn mail staan, 1 is een mailtje met mn onderwijscontract sturen en dan is het wss ook opgelost, van een ander vak heb ik helemaal geen cijfer, omdat ik niet in de lijst sta... Dus das ook een kwestie van een mailtje sturen. Voor engels moet ik in studieweek 4 (mei) een herkansing maken, mn gemiddelde was een 5,4