ja wat word de precieze prijs van de strandrit (als dit hem word)en wat moeten we dan bijleggen voor jacq?ik ben ook niet zo rijk meer dus moet van te voren weten wat ik opzij moet leggen..
Oeps nee, totaal vergeten Ik denk niet dat ze op zondag opnemen? En morgen heb ik geen tijd, dus dan wordt het dinsdag
je kan toch gewoon proberen om te bellen??want bijons nemen ze ook op op zondag (wel alleen maar tot 3 uur, want na 3 uur is de manege gesloten)
UMayDream schreef:Oeps nee, totaal vergeten Ik denk niet dat ze op zondag opnemen? En morgen heb ik geen tijd, dus dan wordt het dinsdag Ik denk juist dat ze wel opnemen en ook buitenritten organiseren op zondag..
Oke dan probeer ik het vanavond nog een keer Want ik ga zo naar Isolde, en ben dan rond 17.00 thuis, dan eten en douchen en dan ga ik ff bellen
UMayDream schreef:Haha Ik zal vanavond even bellen Ik denk dat je het t beste nu kan doen, vanavond denk ik niet dat ze opnemen, zondagavond
Bellen duurt 3 minuten ofzo (okee ik ga het zelf ook niet doen, maar je hebt toch elke dga wel 3 minuten vrije tijd )