We moeten gewoon een datum prikken, wanneer de TS kan. Dan kijken wij zelf of wij dan kunnen. Ik denk dat eind maart ook wel goed is want dan hebben we zat tijd om te oefenen. Als we gaan oefenen ook in Utrecht dan kom ik denk ik niet, want dagretour naar Utrecht is best veel
Ik bedoelde meer om een paardenevenement in de spotlight te zetten. (oid).
Elise_K
Geplaatst: 19-11-09 23:27
Sammie schreef:
Ik bedoelde meer om een paardenevenement in de spotlight te zetten. (oid).
Dat snap ik, maar wat bedoel je dan? Want wil je op dat terrein zelf een flashmob doen? Of na ons "dansje" omroepen: "Kom allemaal naar indoor Maastricht"
Dansjes moet je wel allemaal gelijk doen en als je niet of nauwelijks kunt oefenen wordt dat zéér lastig. Effect is weg als de een te vroeg, te laat of het anders doet.
Je kunt ook................ allemaal een stokpaardje maken en dan de kur van Anky of Edward na doen op 5 bij 3 meter
(een flashmob namens bokt mag niet, hé. Dan moet je eerst toestemming hebben van beheer/ eigenaar.)
Dan gaan we gewoon eerst hard oefenen, en pas als we het perfect kunnen vragen we of bokt ns wil supporten! (Met een jaar lang gratis lid zijn bijvoorbeeld )
xannemijn
Geplaatst: 20-11-09 19:18
Er kan ook iemand een dansje verzinnen en op youtube zetten en dan hier plaatsen dat we allemaal dat dansje leren en als we dan, een datum prikken wanneer we het kunnen doen. Dan kent iedereen het dansje?? Anders moet je elke keer afspreken en oefenen
Anoniem
Geplaatst: 21-11-09 19:12
BarbaLala schreef:
Martine_R schreef:
Een BOKT-flashmob
Met een paardendansje
Met de dikdakkers-pak je lasso maar
.
Sammie schreef:
Je kunt ook................ allemaal een stokpaardje maken en dan de kur van Anky of Edward na doen op 5 bij 3 meter
Zoiets?
Toushie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-09 19:14
Sammie schreef:
(een flashmob namens bokt mag niet, hé. Dan moet je eerst toestemming hebben van beheer/ eigenaar.)