[besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:05

Daarom even bellen, dan weet je het ;). Het is wel makkelijker want dat andere parkeerterrein is echt klein en anders moet je wel heel vroeg komen :D.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:06

Prinslover schreef:
Kunnen we dan niet beter naar noordwijkerhout gaan?! :+

Gwoon idd starten bij de Duinrand, pak je een heel mooi stuk bos mee *D

Dan moeten we Bakker gewoon even bellen idd dat wil ik wel even doen desnoods. Zit er eigenlijk nog iemand van de familie in?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:08

Wij zijn toen ook vertrokken van manege Bakker in Noordwijkerhout. Als de rest allemaal perse die tijd wil, kom ik natuurlijk ook die tijd, maar ik dacht voor mensen die van ver moeten komen misschien niet zo handig?

Bovendien moet ik eerst nog ruim een half uur rijden naar mn paard toe he, Cloor jij hebt hem lekker in je achtertuin :P

Wat betreft het zware, de ruiterpaden in de duinen zijn ook allemaal van dat zware zand, ben er nu al 2x geweest dus als je dat niet wil, moet je je er niet aan wagen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:08

Hmm, Noordwijkerhout, dat is voor mij 2u15 min rijden.
Nu is Licor nog nooit op het strand geweest en dan meteen met een hele troep, terwijl hij graag altijd eerst wil...
*denk denk*

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:12

Idra schreef:
Nu is Licor nog nooit op het strand geweest en dan meteen met een hele troep, terwijl hij graag altijd eerst wil...
*denk denk*

Haha jij rijd er bijna net zo lang over als ik, wie woont er nou ver weg :D Leuk Lobke!!! doen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:12

Ooohhhh lobke..... dat zou toch wel ultiem zijn!!! Knappe Licor op het strand in Holland :D ! Voor Chico maakt het niks uit, die sluit wel achteraan ;) . Dus wat mij betreft mag je voorop hoor. Volgens mij zitten er een hoop brave paarden bij dus.. *D Denk er over :D !

Manege Bakker dus... okee, Cloris bel jij?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:19

Prinslover schreef:
Ooohhhh lobke..... dat zou toch wel ultiem zijn!!! Knappe Licor op het strand in Holland :D ! Voor Chico maakt het niks uit, die sluit wel achteraan ;) . Dus wat mij betreft mag je voorop hoor. Volgens mij zitten er een hoop brave paarden bij dus.. *D Denk er over :D !

Manege Bakker dus... okee, Cloris bel jij?

Piropo wil ook voorop 8-)

Ik moet eerst weten hoeveel autos en trailers het worden en dan moeten we even bellen lijkt mij toch?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:22

Ja, het is handig om even af te wachten wie zich allemaal aanmelden.. ;) . Als dat bekend is en (zo goed als) definitief, dan kunnen we gaan bellen. Super dat jij dat wilt doen.. *D

Piep en Licor voorop, de stoertjes ;) haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:25

Prinslover schreef:
Ja, het is handig om even af te wachten wie zich allemaal aanmelden.. ;) . Als dat bekend is en (zo goed als) definitief, dan kunnen we gaan bellen. Super dat jij dat wilt doen.. *D

Piep en Licor voorop, de stoertjes ;) haha!

sttt Piropo!! ik mocht toch geen Piep meer zeggen van Elise ivm de vliegende wissels (zie topic)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:28

Twee testosteroni's voorop 8-)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:30

Idra schreef:
Twee testosteroni's voorop 8-)

Dat wordt geen relax ritje dat weet ik nu al hahaha hij gaat al die tijd lopen springen doen :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:31

Ohja.. :+ Oeps, sjorrie Mr. Piropo... (hij kan toch niet lezen he cloor :+ ) ?

Lobke, haha ja, dat misschien wel! Maar gelukkig is het strand breed! Dus je hebt wel alle ruimte daar!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:36

Licor is dan ook nog eens bang voor water, heel bang zelfs. Misschien toch niet zo'n puik plan...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:40

Je kan best weg blijven van het water op het strand, daarom vind ik het rijden met hoog water ook niet fijn buiten dat het strand dan zwaar is.
Piropo gaat er zo in, wie weet wil Licor niet onder doen voor hem 8-)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:45

Ja, het strand is zo breed! En als alle andere paarden doorlopen zonder blikken of blozen, dan denkt licor ook van "ehh, is dit alles". Chico durfde echt niet de zee in := . Maar achter een paard wat er zó in loopt, doet ie mee :) . Maar je kan ook op afstand blijven, dan vinden ze het helemaal niet zo eng. Het is best een 'natuurlijk' iets voor paarden denk ik..? Chico was niet echt super onder de indruk.. Hij was gewoon goed te handelen (toen nog aan de longe) en die was echt niks gewend, scheet al in zn broek bij een opvliegende vogel haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:54

Hij laat zich niet verleiden door andere paarden, laatste keer stond ik aan een meer, alle paarden erin en Licor kon enkel omhoog :roll: Het heeft ook geen enkele zin hem te dwingen, want dat lukt niet.

Maar 31 oktober? Gaat het dan geen vreselijk weer zijn? Ik houd het vrij in mijn agenda en ik kijk dan wel of ik meekom :)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:56

Baron doet graag de spaanse spetter pas in zee _O-

Afbeelding

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:57

Idra schreef:
Hij laat zich niet verleiden door andere paarden, laatste keer stond ik aan een meer, alle paarden erin en Licor kon enkel omhoog :roll: Het heeft ook geen enkele zin hem te dwingen, want dat lukt niet.

Maar 31 oktober? Gaat het dan geen vreselijk weer zijn? Ik houd het vrij in mijn agenda en ik kijk dan wel of ik meekom :)

Meer of zee zijn echt verschillend, Piropo gaat echt niet een meer in, wel de zee ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:58

en al die spaanjaarde die mee gaan moeten in het rood geel he :P :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:58

Nou Lobke, ben benieuwd! In Oktober kan het ook best goed weer zijn. Als het maar droog is. Tenminste niet zoveel mensen op het strand dan, das echt vervelend zeker met een grotere groep! Wie weet zien we je wel, zou echt súper gaaf zijn :D ! *heeft altijd licor & lobke nog eens willen meeten haha*

Heid, jaa kijk die baron eens gaan! Die moet maar een babbel maken met Chico haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:59

cloris schreef:
Idra schreef:

Meer of zee zijn echt verschillend, Piropo gaat echt niet een meer in, wel de zee ;)

wel raar want de zee is heftiger :o

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:04

Als Bakker eventueel geen parkeerruimte heeft kun je ook die camping die daar naast zit bellen (De wijde blick ofzo...). Daar mocht Aad (manege Smit) ook het parkeerterrein van gebruiken toen er wedstrijd was ;). Die hebben ook wel aardig wat ruimte!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:07

Owwww en paarden die bang zijn voor water gewoon aan de strand kant houden met een paard er naast die aan de zeekant loopt :). Scheelt al een stuk ;).

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:42

als het voor malin en mies 2 uur rijden is dan is dat het voor mij ook dus ben benieuwd of ik dan iemand kan regelend die mij 2 uur heen en weer wil brengen pfff lastig want wil jullie mooie kanjers natuurlijk wel graag meeten :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:02

_Saida_ schreef:
Citaat:
Maar 31 oktober wordt dus de nieuwe voorstel datum tot nog toe.
Wie gaan er zeker mee?
- Cloris (Piropo)
- Ilona (Chico)
- Saida (Rintske)
- Malin (Suevo)
- Heidi (Baron)

En wie gaan er misschien mee?
- Michelle (Shannon) moet vervoer regelen
- Madelief (Furia) moet vervoer regelen
- Denise (Heike) moet vervoer regelen
- Lobke (Licor) denkt er nog even over na

Idra schreef:
*denk denk*

Ja Lobke! Doen! :D
Ben groot fan van Licor, en ik zou jou ook graag eens willen ontmoeten! :))