Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prinslover schreef:Ooohhhh lobke..... dat zou toch wel ultiem zijn!!! Knappe Licor op het strand in Holland! Voor Chico maakt het niks uit, die sluit wel achteraan
. Dus wat mij betreft mag je voorop hoor. Volgens mij zitten er een hoop brave paarden bij dus..
Denk er over
!
Manege Bakker dus... okee, Cloris bel jij?
Prinslover schreef:Ja, het is handig om even af te wachten wie zich allemaal aanmelden... Als dat bekend is en (zo goed als) definitief, dan kunnen we gaan bellen. Super dat jij dat wilt doen..
Piep en Licor voorop, de stoertjeshaha!
Idra schreef:Hij laat zich niet verleiden door andere paarden, laatste keer stond ik aan een meer, alle paarden erin en Licor kon enkel omhoogHet heeft ook geen enkele zin hem te dwingen, want dat lukt niet.
Maar 31 oktober? Gaat het dan geen vreselijk weer zijn? Ik houd het vrij in mijn agenda en ik kijk dan wel of ik meekom
cloris schreef:Idra schreef:Hij laat zich niet verleiden door andere paarden, laatste keer stond ik aan een meer, alle paarden erin en Licor kon enkel omhoogHet heeft ook geen enkele zin hem te dwingen, want dat lukt niet.
Maar 31 oktober? Gaat het dan geen vreselijk weer zijn? Ik houd het vrij in mijn agenda en ik kijk dan wel of ik meekom
Meer of zee zijn echt verschillend, Piropo gaat echt niet een meer in, wel de zee
_Saida_ schreef:Citaat:Maar 31 oktober wordt dus de nieuwe voorstel datum tot nog toe.
Wie gaan er zeker mee?
- Cloris (Piropo)
- Ilona (Chico)
- Saida (Rintske)
- Malin (Suevo)
- Heidi (Baron)
En wie gaan er misschien mee?
- Michelle (Shannon) moet vervoer regelen
- Madelief (Furia) moet vervoer regelen
- Denise (Heike) moet vervoer regelen
- Lobke (Licor) denkt er nog even over na
Idra schreef:Hmm, Noordwijkerhout, dat is voor mij 2u15 min rijden.
Nu is Licor nog nooit op het strand geweest en dan meteen met een hele troep, terwijl hij graag altijd eerst wil...
*denk denk*