ja maar we laten jou niet overal voor opdraaien natuurlijk, en degene die rijd, moet ook iets hebben om de benzinekosten te vergoeden
Euh....17 euro bezine geloof ik...delen door 5 want we zitten met zijn 5en in de auto. Eten...ligt eraan wat we precies gaan eten.
rockwitch schreef:Geen idee, ik dacht dat iedereen zelf wat meenam, en ik heb natuurlijk ook genoeg in huis zondag.We kunnen net zoals bij Carola idd allemaal wat meenemen...een fles drinken en een zak chips ofzo...
Ja precies en dan voor 's avonds laten we de pizza koerier wel komen, of wat iemand dan ook wil eten.
Bellatrix schreef:Euh....17 euro bezine geloof ik...delen door 5 want we zitten met zijn 5en in de auto. Eten...ligt eraan wat we precies gaan eten. 3,40 per persoon10,00 voor een pizza (even ruim denkend)en dan snacks nemen we zelf mee?Ik heb zoete popcorn, moet wel in de magnetron Dan zou ik dus ongeveer 13,40 mee moeten nemen? Oh en Marlies, kan ik met jouw gsm een sms sturen als ik weer bij jou ben? Mijn moeder wilt me komen ophalen bij jou
Tuurlijk mag dat. En ik denk wel dat je ongeveer goed zit ja.Maar als Iris je thuis wil afzetten mag dat ook hoor.
het gaat nu echt opschieten, heb er wel zin in hoor. Jullie kennen elkaar al zo'n beetje geloof ik, maar goed wordt vast wel gezellig.
Nou, ik ken Marjolijn en Ilona en ik heb Iris één keer even op de manege gezien en Leane alleen van de vorige meeting. Valt toch wel mee?
eehm weet niet wat de gemiddelde leeftijd is. Marjoow is geloof ik nog niet zo oud.Valt idd mee Bella