Jonge paarden meeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe oud is jouw paard?

- Jonger dan 1 jaar
7 (8%)
- 1 jaar
10 (12%)
- Jonger dan 2 jaar
4 (4%)
- 2 jaar
13 (15%)
- Jonger dan 2 jaar
2 (2%)
- 3 jaar
47 (56%)

Totaal aantal stemmen: 83

W_W

Re: Jonge paarden meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:22

Ik val nu redelijk af maar mag wel wat sneller Vork

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:41

Dan zou ik het eigenlijk niet doen....En een maagband echt als je laatste redmiddel zien... wat ik van de maagband weet is dat je het echt niet alleen moet zien als een snelle manier van afvallen want je moet het de rest van je leven mee doen, en zo'n ingreep is ook niet niks.

Dus als je echt niks zou afvallen en niks helpt dan zou ik zeggen doen! Maar zolang je op deze manier ook afvalt... Tis wel heel zwaar ik weet het Knipoog Maar je komt er wel!!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:48

Als je het er trouwens niet over wil hebben moet je het zeggen hoor!!!! Dan gaan we over op een ander onderwerp Knipoog

Misschien moeten we het ook weer eens een keertje over de BBQ gaan hebben Knipoog

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:52

Ik ben het laatste half jaar juist heel veel afgevallen... en niet bewust. Ik denk gewoon veel stress (terwijl ik vroeger echt NOOIT afviel van stress) Het is wel maar 5/7 kilo maar je ziet het enorm!! Mijn BMI is nu trouwens 20,7...

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 00:36

Tootz schreef:
Dan zou ik het eigenlijk niet doen....En een maagband echt als je laatste redmiddel zien... wat ik van de maagband weet is dat je het echt niet alleen moet zien als een snelle manier van afvallen want je moet het de rest van je leven mee doen, en zo'n ingreep is ook niet niks.

Dus als je echt niks zou afvallen en niks helpt dan zou ik zeggen doen! Maar zolang je op deze manier ook afvalt... Tis wel heel zwaar ik weet het Knipoog Maar je komt er wel!!

Ik denk toch niet dat ik dik "genoeg" ben om in aanmerking te komen voor een maagband. Maar soms denk ik zou wel ideaal zijn... (niet dat het makkelijk is en alleen maar leuk)

Verder heb ik t er niet over Vork misschien via pm
Maar ben altijd wel benieuwd naar ervaringen van mensen met dergelijke operaties... En vooral het gevoel erna, want opeens kan je niet meer zoveel eten zonder je leven flink in gevaar te brengen. Je moet wel aanpassen en daar zit ook een heel psychologisch aspect achter. Daar ben ik toch wel benieuwd naar altijd... Want alleen met de maagband ben je er niet, je moet gedrag wat je (ws) jaren lang hebt gehad van de een op de andere dag radicaal veranderen. Zonder maagband ook mogelijk, maar met maagband toch "gedwongen".

EstherMe schreef:
Ik ben het laatste half jaar juist heel veel afgevallen... en niet bewust. Ik denk gewoon veel stress (terwijl ik vroeger echt NOOIT afviel van stress) Het is wel maar 5/7 kilo maar je ziet het enorm!! Mijn BMI is nu trouwens 20,7...

Je BMI is wel goed zo, maar je moet niet meer afvallen. Lijkt me ook lastig als je er niet veel aan kan doen... Ik heb ook wel periodes dat ik in een paar weken echt veel afval (ongezond) door stress of andere redenen, maar ik heb ook periodes dat ik juist aankom. Nu is het redelijk stabiel naar beneden aan t gaan... (zo ver ik merk aan mn kleding etc)

Tootz schreef:
Misschien moeten we het ook weer eens een keertje over de BBQ gaan hebben Knipoog

Hahaha ja idd lekker off topic, maar ook niet want het heeft wel met eten te maken.... Schijnheilig
Als je t saai vind moet je t onderwerp gewoon subtiel veranderen Nagelbijten / Gniffelen

ponyparadijs schreef:
Ik zit nu op 35!!

Dan is dat erg vooruit gegaan!
Super dus! Haha!

Nu ga ik echt slapen, ben helemaal weer bijgelezen Lachen
Morgen vroeg weer Ally voeren, en hopen dat ik dan niet té veel moet bijlezen! (hier en/of andere topic) Huilen van het lachen

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 06:54

W_W schreef:
53, is wel hoog toch? Wat zal je blij zijn dat dat veranderd is. Voel je je vast beter Lachen
Ik was toen ik 16 was echt super dik, denk dat ik toen wel op morbide zat *rekent even uit* BMI 45.
Ben toen zelfstandig afgevallen, en voelde me een stuk beter.
Door mijn vreetbui van een jaar ben ik wel aangekomen en dat vind ik vreslijk!
Ik wil ook zo'n maagband-ding! Koe

53 is extreem hoog. En nu ik zo veel ben afgevallen weet ik pas hoe veel last ik van die overtollige kilo's had.

W_W schreef:
Ik val nu redelijk af maar mag wel wat sneller Vork

Langzaam afvallen is veel beter he!! Dan blijven de kilo's weg. Alles wat er snel afvliegt zit er ook zo weer aan!

En de maagband moet je inderdaad als laatste redmiddel zien. Ik zit voor me leven vast aan dat vreemde ding in mijn lijf.
Wat dat betreft heeft Tootz helemaal gelijk!!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:08

WW ik vind dit onderwerp juist heel interresant hoor Knipoog dus van mij mag het hier gewoon over blijven gaan Haha! Knipoog

En net wat PP zegt: hoe langzamer het er af gaat hoe moeilijk het er weer bijkomt! Al kan het voor mij ook nooit snel genoeg gaan hoor Knipoog

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:02

wat mij betreft mogen de kilo´s er ook wel afvliegen hoor. Maar ja ben nu ook al blij als het heel langzaam gaat!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:28

hihih, ik ga na de vakantie beginnen met afvallen.. Het is niet zo dat ik echt dik ben.. maar iets minder zou geen kwaad kunnen...

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:25

nou dan meld ik me hier ook maar weer eens. Zie dat jullie allemaal aan het afvallen zijn geslagen! Helaas helaas.. dat is hier ook echt nodig... Snik snik..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:32

hahaha we kunnen er wel bijna een afval meeting van maken!!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:41

Haha als dat zo is, dan wordt het dus geen barbecue voor jullie! Tong uitsteken

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:42

hahaha ter afsluiting van een zondig leven ......

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:43

Tootz schreef:
WW ik vind dit onderwerp juist heel interresant hoor Knipoog dus van mij mag het hier gewoon over blijven gaan Haha! Knipoog

En net wat PP zegt: hoe langzamer het er af gaat hoe moeilijk het er weer bijkomt! Al kan het voor mij ook nooit snel genoeg gaan hoor Knipoog

Gelukkig, ik dacht al ik dring me weer te veel op Vork

Langzamer is idd beter, weet er alles van Knipoog
Alleen is het soms wel frustrerend dat je niet kan gaan slapen en de volgende dag wakker word met hét figuur wat je wil hebben Huilen van het lachen

ponyparadijs schreef:
wat mij betreft mogen de kilo´s er ook wel afvliegen hoor. Maar ja ben nu ook al blij als het heel langzaam gaat!

Er afvliegen is nooit erg, maar langzaam is ook niet zo'n ramp... Als je het maar kwijt raakt Vork

__PSM__ schreef:
hihih, ik ga na de vakantie beginnen met afvallen.. Het is niet zo dat ik echt dik ben.. maar iets minder zou geen kwaad kunnen...

Waarom in na de vakantie Blond

Volgens mij heeft bijna elke vrouw wel het idee dat er hier of daar nog wat af mag Nagelbijten / Gniffelen

SuperSmurf schreef:
nou dan meld ik me hier ook maar weer eens. Zie dat jullie allemaal aan het afvallen zijn geslagen! Helaas helaas.. dat is hier ook echt nodig... Snik snik..

Gezellie dat je je ook meld Haha!
Het begon met de maagband en ging zo hoppa naar afvallen... Vind het wel leuk om verschillende ervaringen te horen Lachen
Ben je ook aan het afvallen?

ponyparadijs schreef:
hahaha we kunnen er wel bijna een afval meeting van maken!!

Huilen van het lachen

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:44

Maar dat doen we niet hoor!! Want ik hoorde net van vosje dat we dan niet mogen BBQ-en!!
Dus gewoon een jonge-paarden-meeting!!

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:45

Hahaha lijkt me een goed plan, ik hou ook wel van een BBQ en we hoeven ons niet vol te proppen Vork
Kan ik toch niet als ik ook drink Huilen van het lachen

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:48

ponyparadijs schreef:
Maar dat doen we niet hoor!! Want ik hoorde net van vosje dat we dan niet mogen BBQ-en!!
Dus gewoon een jonge-paarden-meeting!!

Laten we dat maar doen!

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:49

Denk ook neit dat jij moet afvallen, of wel missvosj?! Huilen van het lachen

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:50

Hmm.. nou er kan wel wat af,, maar afvallen.. nee.. daar denk ik nog niet aan.. Knipoog

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:07

WAT vosje. Puber zonder gewichts complex? Wat een verademning

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:14

Achja, zolang ik er tevreden mee ben, is het goed.. Tong uitsteken

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:17

Nou dat vindt ik ook hoor! Maar meiden van jou leeftijd laten zich vaak zo beinvloeden door mensen en ideeen van buiten af!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:19

Ja klopt, nouja, ik geef in dat geval niet zoveel om andermans mening en helemaal niet als het om mijn uiterlijk gaat,, Knipoog

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:20

Wat een verademing!!

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:34

Vroeger wilde ik ook wel afgevallen, maar sinds het laatste half jaar is het wel genoeg... mag eerder weer wat bij!!! Dus BBQen zullen we!! Hmmmmmmmmmmmmmmmmm