Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tootz schreef:Dan zou ik het eigenlijk niet doen....En een maagband echt als je laatste redmiddel zien... wat ik van de maagband weet is dat je het echt niet alleen moet zien als een snelle manier van afvallen want je moet het de rest van je leven mee doen, en zo'n ingreep is ook niet niks.
Dus als je echt niks zou afvallen en niks helpt dan zou ik zeggen doen! Maar zolang je op deze manier ook afvalt... Tis wel heel zwaar ik weet hetMaar je komt er wel!!
EstherMe schreef:Ik ben het laatste half jaar juist heel veel afgevallen... en niet bewust. Ik denk gewoon veel stress (terwijl ik vroeger echt NOOIT afviel van stress) Het is wel maar 5/7 kilo maar je ziet het enorm!! Mijn BMI is nu trouwens 20,7...
Tootz schreef:Misschien moeten we het ook weer eens een keertje over de BBQ gaan hebben
ponyparadijs schreef:Ik zit nu op 35!!
W_W schreef:53, is wel hoog toch? Wat zal je blij zijn dat dat veranderd is. Voel je je vast beter![]()
Ik was toen ik 16 was echt super dik, denk dat ik toen wel op morbide zat *rekent even uit* BMI 45.
Ben toen zelfstandig afgevallen, en voelde me een stuk beter.
Door mijn vreetbui van een jaar ben ik wel aangekomen en dat vind ik vreslijk!
Ik wil ook zo'n maagband-ding!
W_W schreef:Ik val nu redelijk af maar mag wel wat sneller
Tootz schreef:WW ik vind dit onderwerp juist heel interresant hoordus van mij mag het hier gewoon over blijven gaan
![]()
![]()
En net wat PP zegt: hoe langzamer het er af gaat hoe moeilijk het er weer bijkomt! Al kan het voor mij ook nooit snel genoeg gaan hoor
ponyparadijs schreef:wat mij betreft mogen de kilo´s er ook wel afvliegen hoor. Maar ja ben nu ook al blij als het heel langzaam gaat!
__PSM__ schreef:hihih, ik ga na de vakantie beginnen met afvallen.. Het is niet zo dat ik echt dik ben.. maar iets minder zou geen kwaad kunnen...
SuperSmurf schreef:nou dan meld ik me hier ook maar weer eens. Zie dat jullie allemaal aan het afvallen zijn geslagen! Helaas helaas.. dat is hier ook echt nodig... Snik snik..
ponyparadijs schreef:hahaha we kunnen er wel bijna een afval meeting van maken!!
ponyparadijs schreef:Maar dat doen we niet hoor!! Want ik hoorde net van vosje dat we dan niet mogen BBQ-en!!
Dus gewoon een jonge-paarden-meeting!!