ik denk dat het heel lastig is om iedereen in 1 spel te krijgen/houden, dus ik denk dat je daar ook niet vanuit moet gaan. De mogelijkheid is er, maar het is geen must om met zijn allen 1 spel te doen. En splitsen kan best, de ruimte is groot genoeg daarvoor.
Hoezo steriotyp? En dan, moeten zij toekijken hoe wij een spel doen? Ik denk dat het best lukt om met zn allen een spel te doen, we zijn nog maar met 10, zon enorme groep is dat ook niet meer. En het hoeft ook niet de hele avond natuurlijk, een uurtje is ook leuk.
Dat ene spel waar ik het over had heet trouwens 'Meidenavond' maar er zijn dus ook vragen als; 'Heb je een ex gehad die de gewoonte had midden in de nacht dronken op te bellen als hij uit was geweest?' en 'Wat dacht je toen je voor het eerst van het verschijnsel anaal bleken hoorde?'
Ik zit met een probleem, ik mag niet van mijn ouders gaan omdat ik zoveel huiswerk heb, dat het teveel is om voor het weekend af te krijgen, dus ik kan helaas niet mee.
Ah jammer, kun je het niet af krijgen als je wat harder je best doet?
Woeps
Geplaatst: 21-11-12 23:00
ik kan het proberen, maar ik ben pas om half 5 do en vrij thuis als het niet later is, moet nog een presentatie maken, wat stageopdrachten en een collage, kan het proberen, ik laat jullie nog wat weten. Maar ik tel op nee, ja is altijd mooi meegenomen. Maar stage opdrachten zouden nog volgende week kunnen, dat hoeft niet perse in het weekend
Woeps
Geplaatst: 21-11-12 23:05
Wat is eigenlijk het adres dan weet ik hoe ik er met de trein kan komen en vanaf welk station zou ik kunnen meereizen? Dit moest ik namelijk nog opzoeken
anneliesdj
Geplaatst: 21-11-12 23:19
Trouwens, we kunnen ook in het echie gaan weerwolven, lekker spannend in het donker