nee dat was indd erg fijn! drumband was aan de andere kant van de snelweg, dat hoorde je erg goed en aangezien cameron drumbands echt leuk vind! Had ik 't niet echt makkelijk, hij hoorde 't alleen Maar kon 't niet zien. Nu verslag archy. Hi hi. 'T begon alweer goed, aangekomen op stal kregen we de boerderij deur niet open! Die was verzet door de storm. Daar sta je dan om half 7! 15 later konden we eindelijk met wat grof geweld bij archy komen. Tijdens 't proppen draaien vond 't archy 't grappig om ineens zijn been neer te zetten omdat ie geen geduld had Maar lande precies met prop op mijn voet! Op wedstrijd aangekomen in de plens buien als eerste gestart met fjordsel, was voor de proeven wederom al zeik nat! Met in rijden wou meneer echt niet met de kop in de wind en regen lopen, omdraaien, scheef lopen. Maar halverwege ging de knop om en ging 't lekker. Proeven gingen ook echt fijn! Had er nu eindelijk weer eens een super gevoel over. Ik en paar die mee waren Dachten zeker twee winst punten. Helaas twee x 178 beide proeven totaal ander commentaar.
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 12-06-12 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt