Voor de personen welke nog niet hebben ingevuld wanneer ze kunnen: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... XM3c#gid=0
LillLady schreef:Wanneer het mogelijk is, lijkt het me leuk om me aan te melden als reserve fotografe ik zet je op de lijst
Ik heb een poging gedaan om de vakjes groen te maken Haha! Thanks voor het berichtje in ieder geval! Ben benieuwd wat het gaat worden!
Bedankt voor het bericht! Alleen kan ik alle datums niet, waarvan 2 ik op vakantie ben en die andere 3 al wat heb...
Dan zou ik als ik jou was even wachten tot er een definitieve datum is gekozen. dan kun je altijd nog kijken of je het in kan passen
Ik was het topic even kwijt ,maar ik kreeg een pbtje *edit* ook 2 september kan ik niet,dan organiseer ik zelf een meeting
Zo ben net terug van vakantie! en zie dat er al fanatiek is ingevuld! Nieuwe datum steekt er met kop en schouders boven uit en is geworden 9-9-2012!
Vriendin en ik hebben het in agenda gezet en willen mee mijne begint wel steeds voller en mooier bespierd te worden dus dat is helemaal top voor foto's