Vind het nog steeds jammer dat ik me toendertijd niet heb opgegeven. Heb al even geen paarden meer op de foto gezet helaas, laatste was met de sneeuw. In elk geval hoop ik dat het mooier weer is als dat het nu is zondag
Ik vind het echt heel erg voor je Lisa, Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Dit weekend willen ze ook slecht weer...
marjan1986
Geplaatst: 30-03-12 21:31
ah gecondoleerd meid! Echt heel veel sterkte! ik Weet helaas hoe je je voelt. Ben ook benieuwd naar de verrassing! ben er zo goed als over uit wat ik bij archy doe en ik aan ga doen. Voor de los foto's helemaal niks, of iemand moet een mooi halster hebben... Rij foto's (als ie braaf is) donker grijs/zilver met licht roze dekje van hv polo, Kan helaas geen foto vinden. Witte of bruine rijbroek, bruin shirt en licht roze jas. Heb voor de mensen in de middag groep nog wel een portugees hoofdstel, laat Maar weten als iemand hem wel lenen.
hmm buien radar word je ook niet wijzer van. De 2 weekse verwachting zegt droog voor zondag en 5 daagse zegt kans op neerslag. Ik ga voor de 2 weekse verwachting. Hi hi.
Het weer ziet er gelukkig wel oké uit, buienradar geeft het wel beter aan dan weeronline, maar bij weeronline is het ook nog geen ramp, ik heb deze ochtend even niets dus dan ga ik aan de algemene planning etc. hopelijk kom ik ook nog aan de persoonlijke naam badges toe.
YvonneV
Geplaatst: 31-03-12 09:00
Lisa kun je me toegang geven op het HPE forum.
Druk druk druk, pony wassen, toiletteren, deken en halster wassen, zadel en hoofdstel poetsen, etc.
We zijn al 8 weken niet op wedstrijd geweest omdat Bobo kreupel was dus alles heeft wat achterstallig onderhoud opgelopen
't weerbericht net op de radio voor morgen klinkt steeds beter!! Ze geven vanacht zelfs wat vorst aan! Lijkt Denk ik wel mooi zo vroeg in de ochtend die witte dauw over alles!
oh Denk ff kijken of iedereen wakker is. Heeft iemand de nieuwste info mail nog? Zou net ff snel mail bekijken op hotmail Maar de info mail heeft pootjes gekregen! Zoja Ja dan pb ik mijn mail adres wel.
_Bitje_
Geplaatst: 31-03-12 11:33
Hopelijk morgen mooi weer
Ik zal vanmiddag de ponys in bad gooien , kan bij beau nog wel even een drama worden want dit word weer zijn eerste badder beurt sinds de herfst, en aangezien hij nog al behoorlijke watervrees heeft