Geeft toch niet, ik ga ook overmorgen weer verder. Ben morgen ongeveer half 7 thuis en dan heb ik mijn rust echt nodig, was vandaag al eerder naar huis gegaan omdat ik niet meer op mijn benen kon blijven staan... Navaro is bijna af en die foto's die verschijnen langzaam in het picasa mapje Nog 5 te gaan!
Monica_86
Geplaatst: 23-11-11 22:59
Ik ben net weer stuk opgeschoten, ochtendgroep bijna af. Morgen hopelijk online, nu naar bed behoorlijk verkouden/koppijn, dus morgen verder
Ik heb de pagina online staan op mijn site, http://www.monicabrouwer.nl/Canadameer.html Alleen de portretfoto's van de ochtend staan tot nu toe online, ik voeg nieuwe bij als ik er weer een aantal aantal klaar heb.
Gave foto's allemaal Ik kijk al uit naar de volgende meeting en hoop dat ik dan wel mee kan als fotografe
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-11 16:11
Door onverwachte dingen (invallen bijbaantje en extra huiswerk) lukt het even niet om met de ochtendploeg bezig te gaan, of althans het vordert gestaag. Dit weekend zijn mijn vriend en ik 1 jaar bij elkaar dus dat wordt gevierd dus ik ga aankomende week de ochtendploeg helemaal afwerken. Excuses voor de vertraging!
Normaal hanteer ik daarom i.v.m. mijn bijbaan en opleiding een periode van 3 weken dat ik de foto's aflever (per combinatie), maar aangezien jullie allemaal zo snel gaan probeer ik er meer vaart achter te zetten.
MarianneV
Geplaatst: 25-11-11 16:16
Ja ben het tog niet helemaal eens met die laatste foto van Luna Ben nu bezig met Navaro, kijken of ik zijn kleuren nog wat mooi kan krijgen ( zijn nog wel meer Luna fotos :p )
Magda doe rustig aan... Ik ben toevallig vandaag vrij dus ja maar ik moet er ook echt even voor gaan zitten nu... anders ben ik over 5 weken nog niet klaar haha
MarianneV
Geplaatst: 25-11-11 16:18
Allejandro schreef:
Wauw wat staat stoere Luun er supergaaf op!!! Ik denk dat Emmely er heel blij mee zal zijn!
Emmely zit inmiddels ook op bokt weet niet of ze dit topic al gevonden heeft. Maar ze was zo enthousiast dat ze zich ging aanmelden