Merlinde schreef:Ja de meeste van jullie hebben netjes een copyright erop gezetdus dat moet niet moeilijk zijn....
Je mag altijd onze site door geven hoor, geen enkel probleem ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Bouwwerkzaamheden in Vallei Meijendel
Paarden tijdelijk in andere stalling
Onlangs is Dunea begonnen met werkzaamheden in de Vallei Meijendel te Wassenaar. Zo wordt onder andere de huidige paardenstal verbouwd tot nieuw bezoekerscentrum. De nieuwe paardenstal opent naar verwachting op 1 maart 2012 zijn deuren. Tot die tijd is er voor paarden een plekje ingericht in de wei bij het achterterras van de Pannenkoekenboerderij. Dit omheinde veld is bereikbaar voor paard en ruiter via het bestaande ruiterpad. Zowel de aanlooproute als de tijdelijke stalling wordt ter plaatse aangegeven met borden.
Op 1 september 2011 is Dunea aan het werk gegaan in het hart van Meijendel. Dunea verbouwt de huidige paardenstal tot nieuw bezoekerscentrum en bouwt een nieuwe paardenstal die voldoet aan de hedendaagse eisen en gemakken op het naastgelegen oude parkeerterrein. Het huidige bezoekerscentrum wordt een activiteitencentrum.
We werken de komende periode hard aan de realisatie van een bezoekerscentrum waarin ‘beleven' voorop staat – en dat middenin de natuur op een plek rijk aan cultuurgeschiedenis. In het enige bezoekerscentrum in één van de grotere natuurgebieden van onze regio, willen wij het belang van natuur en milieu doorgeven aan toekomstige generaties. Daarom krijgen educatieve activiteiten een belangrijke plaats in zowel het activiteitencentrum als ons nieuwe en grotere bezoekerscentrum. Samen met partners in onze omgeving, gaan we invulling geven aan deze activiteiten. Dunea verwacht dat het nieuwe bezoekerscentrum op 1 mei 2012 feestelijk geopend kan worden.
golddigger08 schreef:Dit gaat duidelijk niet over mij locatie. Meijendel is ggrrroottt!! Ik kan nog prima in meijendel rijden want als dit aan de orsde zou moeten zijn zouden wij/ ik dat echt wel weten.
Ik bedoel ook een andere locatie. Ik weet zowiezo wel een mooie plek om de trailer te stalle. En het tentje die ik bedoel waar je je paard kan zette en wat kan drinken heet; de boerderij. Dus daar gaat dit stukje tekst ook niet over. We kunnen dus gewoon het hele jaar meijendel in:):)