Maar we kunnen ook de camping doen, het is rustig + we hebben grasveld, speeltuin , bos, hei, en we kunnen schuilen in ons chalet ookal is die niet zo groot of ik regel de kantine!
NEEEE, niet weer daar, sorry vind het daar hartstikke leuk! Maar dan moet ik weer zo'n stuk rijden en gedoe enzo..
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 19:05
Kellyy1 schreef:
Ohja sorry
Maar we kunnen ook de camping doen, het is rustig + we hebben grasveld, speeltuin , bos, hei, en we kunnen schuilen in ons chalet ookal is die niet zo groot of ik regel de kantine!
Haha apart, Garderen is niet zo bekend want het is klein Ze zal wel op de grote camping staan, die van ons is klein en rustig en niet echt bekend En gezellig
Utrecht is opzich ook wel chill maar ik vraag me af hoe ik er moet komen, weet niet of me ouders me naar Utrecht willen rijden en ik in m'n eentje in de tram..
Maar kan je dan niet weer met iemand mee rijden? Hannah zou voor mij opzich wel te doen zijn, als m'n vader me tenminste wil brengen Utrecht tja, ik weet niet of mn vader me daar naar toe wil gaan brengen Misschien wel maar dan moet het denk ik wel in het weekend zijn
Amable
Geplaatst: 12-07-11 19:49
Dat blijft het nadeel natuurlijk, het is voor iedereen ver weg. Het voordeel van bij iemand thuis, zoals bij Hannah, is dat het relatief goedkoop is en van alle gemakken voorzien. Want ga je bijv naar Utrecht kom je weer bij de vraag, waar? En voor iemand uit Zeeland of Friesland is een locatie in midden-nederland altijd nog een eind reizen...
Ik stem ook voor utrecht dan, is 2 uurtjes treinen. Als het bij iemand thuis is wat verder weg is vind ik het ook geen probleem als het in de achterhoek is wil ik wel bij iemand blijven logeren dan is het niet voor maar 1 dagje heel lang in de trein zitten zeg maar