Hullie hebben zullie al geduwd. Althans ik kan me iets herinneren van een rolstoel in de Efteling? 5 km red ik niet hoor. Ja, met pauzes ertussen. Maar niet in één stuk.
Wat is het programma eigenlijk, gaan we nog iets doen?
Nee, toen was Sas de kneus. We zullen je met liefde verplegen Plien. En af en toe gaan er dan wat mensen roepen dat je 'gewoon' moet opstaan en rondlopen en dat het gewoon een kwestie van motivatie is.
Ja want we zijn geen mietjes.. Je moet natuurlijk wel WILLEN herstellen hè! Succes is een keuze en pijn een emotie. Emoties kun je uitschakelen. Dus niet zeiken maar rennen.
Saskia
Geplaatst: 10-09-11 23:13
Pfff... nou!
Oh... ik moet die site echt ergens opslaan hoor Moeten we beddengoed meenemen? Slaapzak? Handdoeken? Ik moet opeens aan de voorbereiding van b's zeilkamp denken
Pauline
Nou ok, dat durf ik aan Ik ren net zoveel als jij, irma.
Pauline
Saskia schreef:
Pfff... nou!
Oh... ik moet die site echt ergens opslaan hoor Moeten we beddengoed meenemen? Slaapzak? Handdoeken? Ik moet opeens aan de voorbereiding van b's zeilkamp denken
leeeeeeeeeeeeezen want dat is al gezegd.
MootjeK
Geplaatst: 10-09-11 23:14
Pauline schreef:
Saskia schreef:
Pfff... nou!