Had 188 punten en was 3e, alleen net buiten de prijzen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had 188 punten en was 3e, alleen net buiten de prijzen.

krijg al jaren speciale kaarten voor indoor brabant, we gaan elk jaar voor mijn verjaardag naar jumping a'dam en we gaan ook vaak naar boekelo

Dus kijk ik het meestal maar via internet
Outdoor Gelderland ben ik nu wel zo'n 3 keer geweest, vond ik erg leuk. Alleen wel jammer dat het de laatste tijd steeds meer 'kakvolk' is om maar zo te zeggen, mensen met heel veel geld die niet echt geinteresseerd zijn in paarden, maar meer rijk willen overkomen door daarheen te gaan. Vroeger waren dat soort evenementen toch meer voor echte paardenfans denk ik zo.
Evony schreef:ik geef mijn paarden nooit op proef, zeer slechte ervaringen mee vanuit een eventingstal waar ik werkte

*?
Ik snap best dat als je zelf merkt dat je het gewoon niet redt, of het te moeilijk is, je terug wilt naar Havo. Ga anders eens samen met je mentor + ouders praten, misschien dat jullie er dan uitkomen!
En wat betreft die stal, probeer eerst met je ouders dit op te lossen, en daarna kan je het altijd nog hebben over die stal. Als nu school even voorgaat dan zien je ouders inderdaad dat je wel genoeg voor school doet, en dat havo misschien beter bij je past. 
) daar waren we dus een kwartier mee bezig en toen was ze het ineens zat ofzo en liep ze op haar dooie gemakje de trailer in
zonder op of om te kijken, het wad dus ook geen angst ofzo?
. Maarja dan ben je eerste geworden krijg je nieteens je paard die trailer op haha dat zag er nog al stom uit xD

haha.
Het is heel belangrijk dat je vol vertrouwen, in en gelijk tempo naar de trailer loopt, en niet teveel omkijkt. Een paard voelt dat heel snel. En voor de rest, tsja, die paarden hebben soms opeens zo hun buien
Kijk als ze het eng vinden ofzo oke maar Beat is gewoon aan het klieren en daar ben ik niet van gediend en dat weet ze hahaha

mag ik dan even vragen waarom ? vind dat namelijk heel netjes haha! maar jammer van je 2e proef zeg!:o
)
( toen had ik 194 dus op 1 punt na en ik had er 2, dan zou ik 4 winst gehaald hebben vorige wedstrijd
)
heb ik ook wel eens gehad. maar als je pony in de 2e proef eigenlijk elke oefening niet rechtgericht en is en tegen de hand krijg je ook al snel voor elke oefening mindere punten....
)

WIANNE IS/WORDT GEKOCHT! t geld is al soort van overgemaakt.. maar t komt dinsdag pas op haar rekening te staan dus ze is eigenlijk al van ons maar dinsdag is ze echt helemaal officieel van ons
hihi en dan meteen me startkaart aanvragen en gaan met die banaan!

ik ben ook heel blij met de 192 maar het is echt een groot verschil vergeleken met die 173 ...