_Lott schreef:ik kom alleen niet als mijn lens er nog niet is, oke?
Hoe ver van tevoren zou je dat kunnen laten weten (i.v.m. planning)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlinda schreef:_Lott schreef:ik kom alleen niet als mijn lens er nog niet is, oke?
Hoe ver van tevoren zou je dat kunnen laten weten (i.v.m. planning)?
E_Nalanta schreef:3 70-200wat moet je met 3 van die lenzen!
Marlinda schreef:_Lott schreef:ik heb het vandaag opgestuurd. daarna hoop ik zo snel mogelijk te horen wanneer ik hem terug krijg en of ze hem kunnen maken etc
dus zodra ik respons heb van het bedrijf, laat ik het direct weten oke
Oké is goed, dan horen we 't nog welHopen dat je 'm snel binnenkrijgt!
JAZZ4ff schreef:E_Nalanta schreef:3 70-200wat moet je met 3 van die lenzen!
Was in een periode dat mijn reportage set dubbel uitgevoerd was (nog steeds eigenlijk).
Bij breuk zat ik nooit zonder mijn belangrijkste 3 lensen
2x 16-35mm f/2.8
1x 24-70mm f/2.8 en 24-105mm f/4
1x 70-200mm f/2.8 IS en 2x 70-200mm f/2.8, was tijdens de olympische spelen 2008 Begin China, liet daar een 70-200mm f/2.8 op de grond kletteren.
Kon niet veroorloven om zonder te zitten en kocht daar ter plekke een nieuwe (3de 70-200mm f/2.8), de oude is nu weer gerepareerd waardoor ik 3x 70-200mm f/2.8 heb.
Tegenwoordig krijg ik van Canon CPS service (door mijn platina membership ) een leen camera/objektief bij een reparatie dus dubbele lensen is niet meer nodig.
Lensen zijn nu onder de familie leden verdeeld.
Mijn fFoto gear
Courses schreef:JAZZ4ff schreef:Was in een periode dat mijn reportage set dubbel uitgevoerd was (nog steeds eigenlijk).
Bij breuk zat ik nooit zonder mijn belangrijkste 3 lensen
2x 16-35mm f/2.8
1x 24-70mm f/2.8 en 24-105mm f/4
1x 70-200mm f/2.8 IS en 2x 70-200mm f/2.8, was tijdens de olympische spelen 2008 Begin China, liet daar een 70-200mm f/2.8 op de grond kletteren.
Kon niet veroorloven om zonder te zitten en kocht daar ter plekke een nieuwe (3de 70-200mm f/2.8), de oude is nu weer gerepareerd waardoor ik 3x 70-200mm f/2.8 heb.
Tegenwoordig krijg ik van Canon CPS service (door mijn platina membership ) een leen camera/objektief bij een reparatie dus dubbele lensen is niet meer nodig.
Lensen zijn nu onder de familie leden verdeeld.
Mijn fFoto gear
Wauw, wauw, en nog een wauw!
Echt, wauw, wat een set zeg.
Dat is pas een moordset!
Courses schreef:Liep daar in 2009 alleen met een 5DmkII + 85mm L f/2.8 in 2010 heb ik mijn camera maar thuis gelaten.Ja maar, Lisa
Een 70-200 is gewoon een pareltje qua lenzen :'D
En, op de ZE [Zoom Experience] werd je echt misselijk van het feit hoeveel mensen met een dikke zoomlens [of 70-200] met z'n 60e op 1 model sprongen, die die lens zowat in d'r neus duwde en nog prutfoto's kregen ook. [Ja sorry! Maar ik heb even stiekum meegekeken bij een aantal]
En dan word ik zooo moedeloos van
Blanket schreef:Daar zou Courses bijna seriemoordenaar voor worden..
Courses schreef:Tja, ik heb ook nog steeds mijn body inclusief objectieven niet terug van TechRepair
Weet niet waar jij hem naar opgestuurd hebt Lott?
JAZZ4ff schreef:Courses schreef:Tja, ik heb ook nog steeds mijn body inclusief objectieven niet terug van TechRepair
Weet niet waar jij hem naar opgestuurd hebt Lott?
Ik krijg dus altijd een leen toestel en de garantie binnen een week gerepareerd wordt, tenzij er geen voorraad is.
Eén van mijn 1Dmk3 zit nu bij TechRepair en wacht op een onderdeel uit Japan, heb nu een 1Dmk4 in bruikleen en zou het niet erg vinden als dit nog ff duurt.