Volgens mij heb ik niet eens in de gaten wie wie is tijdens de meeting hihi
saroanda
Geplaatst: 07-03-11 09:34
Idd de groep is groot zat! En top dat je zeker weten vrij bent, geeft toch wel een fijner gevoel.
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-11 09:40
Nee ik denk dat ik het ook niet in de gaten heb..
Maar eventjes dit he hoe doen we het met de kaartjes verzamelen we met zijn allen bij de ingang (kassa's) of dmv telefoonnummers uitwisselen met diegene die ook je kaartje heeft??
Malima
Geplaatst: 07-03-11 09:40
@fiemo: ik heb alle kaartjes van iedereen, dus iedereen moet op mij wachten, hahahaha.
BA: je hebt mij al in alphen gezien afgelopen zomer. Toen was ik er ook bij....
Nathalie
Geplaatst: 07-03-11 10:04
leandrotje schreef:
De groep is heel groot deze keer, dus genoeg mensen om mee te kletsen denk ik
Nou zo is het maar net. Als er iemand mee gaat waar je niet blij mee bent, zijn er genoeg mensen waar je wel gezellig mee kunt kletsen.... (hoop ik dan maar )
nou max mag iedereen ook lenen om te spelen in de speeltuin lukt mij steeds minder goed met die buik, haha
@nagyl: als ik de bonnen binnen heb dan pb ik iedereen met mijn gegevens en de prijs
Moet namelijk even kijken hoe ik het ga verdelen. heb namelijk 2 bonnen van 30 euro en 1 bon van 35 euro. dus niet iedereen betaald hetzelfde bedrag, maar wie maakt nu hoeveel over? wie het eerst komt wie het eerst maalt of 95 euro delen door 12. dan betaald wel iedereen hetzelfde. dan kom je uit op €7,91 per persoon, haha
Salsa
Geplaatst: 07-03-11 10:23
Hey meiden!
pfff zelfs hier gaan jullie me nu even te snel *schaam* Heb er zo'n zin in ik tel al af naar de 19de toe.
Mandy: Zag dat je bezig was met allemaal kortingskaartjes (wat ben je toch ook een topper!) en zag mijn naampje ineens dik gedrukt maar had geen pbeetje. Heb je voor mij ook een kortingskaart kunnen regelen? Zoja dan maak ik vanmiddag direct even geld over als je mij je rekeningnummer geeft
dan kan jij ook nog mee op de cadeaubon en heb ik geen plekje meer over
als er nog meer mensen mee willen dan moeten die het even zeggen, want kan wel van iemand gratis airmiles bonnen overnemen, dan moeten die alleen 8,50 betalen aan de kassa. dat zijn 2 bonnen.
Dat wordt een hele administratie Mandy, om bij te houden wie betaald heeft, etc
Malima
Geplaatst: 07-03-11 11:04
[quote="leandrotje"]1. Sanne 2. Chloe en Roan 3. Nathalie en Yasemin 4. Mandy en Max 5. Yvonne..... 6. Nathasja 7. Antoinette en scott 2 kaartjes 8. Helena en Jayden 9. Stephanie en Tess 10.Saskia en Julian 11. Salsa 12. Angelique en tessa 13. Levine en Nadia 14. sandra en sven met vriendin 2 kaartjes 15. Sinelia 16. janine 17. Milka en hannah 18. jannie86 19. francis en tessa 20. sarona (denise) 21. jantine en sem (tientjeh) 22. Wythlove
misschien: 23. armaris 24. Kim en Devin
inderdaad een hele administratie, maar dat komt wel goed
Nagyl
Geplaatst: 07-03-11 11:05
jemig we gaan toch echt met een hele grote groep he
Mandy, ik krijg wel per pb he..wnneer ik moet dokken... hahaha al ligt alles hier plat ivm carnaval..alaaf