nouja, even zeuren of het niet mogelijk is om met 11 man (waarvan 1 met paard mee die goed onder controle staat) niet mogelijk is die strandrit te doen..
Ik zou op je eigen naam bellen, er kunnen gewoon omstandigheden plaats hebben gevonden waardoor iemand niet kan bellen (vakanties ed!) Maar aangezien de rest van de groep dit nog wel moet weten en het op tijd geregeld zou moeten worden, is het handig als er direct even gebeld zou worden..
@Jaq, nog niet gevraagd, doe het vanavond even als mn pa thuis komt En ik zal zsm ff bellen, gewoon om te vragen of we toch over het strand mogen toch ? (wilde het ff cker weten )
ja, met 11 mensen. Vind dat nogal dom weetje, want ik ga dan met jullie, maar die week erna ga ik met school al door het bos en anders maak ik 2 keer hetzelfde ritje
xnien_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 14:04
Lioony schreef:
ja, met 11 mensen. Vind dat nogal dom weetje, want ik ga dan met jullie, maar die week erna ga ik met school al door het bos en anders maak ik 2 keer hetzelfde ritje
dan moet ik mij denk ik echt afmelden want om 80euro te betalen voor een buitenrit... want 3 weken later ga ik ook al een strand rit maken, en dan heb ik de reiskosten neit te betalen.. dus ik denk dat het voor mij ophoud, tenzij er nog een adnere oplossing is...
hoe duur zijn de reiskosten dan voor jou? misschien kunnen we allemaal 2/3 euro ofzo bijleggen? dan heb je al 22-33 euro =)
Gowlan
Geplaatst: 03-03-11 18:28
Nooor_ schreef:
hoe duur zijn de reiskosten dan voor jou? misschien kunnen we allemaal 2/3 euro ofzo bijleggen? dan heb je al 22-33 euro =)
Ik twijfel ook of het voor mij 'm gaat worden, zit nu nog al krap in de centen. Wil weten wat precies de bedoeling is etc, dan maak ik deze week nog een keuze (voor zondag moet ik alles dus uiterlijk weten!) en kan ik het nog evt. regelen met mijn werk. Wil ook alleen mee als het een strandrit word, anders houd het voor mij op.. Sorry.
de reiskosten voo rmij zijn ongeveer 40 tot 50 euro, en dan ook die buitenrit er nog bij, eb je al 80euro...
UMayDream
Geplaatst: 04-03-11 11:26
Ze bellen me vandaag na half 4 terug. Ze zouden gisteravond overleggen of het een strandrit kon worden Dus we houden nog even moed En jaq, we kunnen toch allemaal wat geld bijleggen? Misschien dat je dan toch kunt komen En misschien voor Patricia ook? Gwn iedereen 2 of 3 euro, dan hoef je maar 4 tot 6 euro extra te betalen
Iedereen kan gewoon wat bijleggen toch? En Patricia, als je dan niet mee zou gaan, omdat ze geen strandrit willen doen, kunnen wij alsnog een strandrit doen.. Dus dat is dan wel heel banketstaaf..
Ik ben benieuwd, en voor Jaq bijleggen vind ik logisch, en ik ga als het een strandrit word gewoon mijn moeder aanvallen want vind dat zij die wel mag betalen of bijleggen als ik zelf niet uitkom.