[besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 14:52

Ik heb idd ook een 1,5.....

evdpanne

Re: [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:43

Het strand van Noordwijk is over het algemeen altijd wel goed te rijden :D. Is best breed ;). Maar laag water is altijd het lekkerste natuurlijk, dan heb je ook nog zwinnetjes voor degene die van spetteren houden! Is er al iemand die daar bekend is of moet ik een route uit gaan zetten met vlaggetjes :P.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:03

Nou..... eigenlijk wilden we graag dat je voor ons uit gaat rennen om de weg te wijzen, maar dat zit er zeker niet in? *grinnik!*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:07

ik moet ook nog kijken hoe ik het doe met vervoer want ik wil ook zo graag mee :j

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:23

Ummm die tijd is best vroeg, tis voor Mies en mij rond de 2 uur rijden (voor Frank en Anouk ook denk ik, misschien wel meer), en aangezien ik ook nog eens ruim een half uur naar stal toe moet rijden, mn paard poetsen, alle spullen in de auto en laden, denk ik niet dat ik dat ga halen of ik moet echt mega-vroeg mijn bed uit ;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:31

Ja jeetje, dan zet je Suevo maar gepoetst op stal of je slaat een keertje over of dan maar een keertje met de franse slag.
Had me er juist zo op verheugt jou en Suevo te zien!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:52

We kunnen toch ook later gaan? Ik bedoel, net wat Esther zegt, bij Noorwijk is het strand best breed dus kunnen we er toch wel op. Het is niet zo dat ik gelijk niet kom ofzo :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:33

_Saida_ schreef:
Nou..... eigenlijk wilden we graag dat je voor ons uit gaat rennen om de weg te wijzen, maar dat zit er zeker niet in? *grinnik!*

Dan moet ik ook nu alvast beginnen met hardlopen en conditie trainen :P. Gaan Shaggy en ik met zijn tweeën trainen ;).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:54

DinkeyGirl schreef:
We kunnen toch ook later gaan? Ik bedoel, net wat Esther zegt, bij Noorwijk is het strand best breed dus kunnen we er toch wel op. Het is niet zo dat ik gelijk niet kom ofzo :D

Ooooooooh, in dat geval....... :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:23

Meiden wanneer gaan jullie naar het strand?
Kom ik foto's maken!!!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:19

Prinslover schreef:
Malin, mies heeft haar E, en misschien kan haar auto wel genoeg trekken? Ik hoop het, zou leuk zijn als jullie beide komen!! We gaan goed zo, met het aantal. Hopelijk Frank en Anouk er ook nog bij. En Heidi en Annick! En de rest die ook graag mee wil natuurlijk ook :))

:j zet mij maar op de lijst :D
zal het nog aan Annick vragen maar denk het wel :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:44

Kelly_Taco schreef:
Meiden wanneer gaan jullie naar het strand?
Kom ik foto's maken!!!!

Waarschijnlijk 31 oktober! *\o/*

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:50

Citaat:
Maar 31 oktober wordt dus de nieuwe voorstel datum tot nog toe.
Wie gaan er zeker mee?
- Cloris (Piropo)
- Ilona (Chico)
- Saida (Rintske)
- Malin (Suevo)
- Heidi (Baron)

En wie gaan er misschien mee?
- Michelle (Shannon) moet vervoer regelen
- Madelief (Furia) moet vervoer regelen
- Denise (Heike) moet vervoer regelen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 09:54

DinkeyGirl schreef:

Ik vind dat dus niets, ik heb 20 jaar daar op het strand gereden en met vloed heb je gewoon een behoorlijk zwaar strand, daar ga ik mijn paard niet aan wagen, ik moet ook 2 uur met de trailer onderweg en wil zeker zijn van laag water ;)
Ik heb het strand hier op loopafstand en ga geen 2 uur rijden om in zwaar zand te rijden.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 10:27

Ik vind de tijd ook prima! :D

*Kijkt malin met van die puppy-ogen aan* Voor 1 xtje poetsen met de franse slag, én vroeg je bed uit voor ons.. :o ?? Is zo leuk als je ook komt!!!

Cloris, je hebt gelijk, strand is voor mij letterlijk om de hoek, net aan 10min. En anders is het zand idd behoorlijk zwaar := . Nogal uitputtend voor de paarden en niet echt lekker voor de peesjes..

Kelly: Oohh dat zou echt geweldig zijn!!! :D Als je dan nog zin hebt mag je ook wel een rondje op Chico mee doen hoor :D .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:31

cloris schreef:
DinkeyGirl schreef:

Ik vind dat dus niets, ik heb 20 jaar daar op het strand gereden en met vloed heb je gewoon een behoorlijk zwaar strand, daar ga ik mijn paard niet aan wagen, ik moet ook 2 uur met de trailer onderweg en wil zeker zijn van laag water ;)
Ik heb het strand hier op loopafstand en ga geen 2 uur rijden om in zwaar zand te rijden.

Het valt tegenwoordig wel mee, het hele stuk is natuurlijk opgespoten.... Maar als het echt vloed op zijn hoogste punt is heb je inderdaad alleen maar zacht zand maar dat is overal. Maar vlak na de vloed of langere tijd daarna is het wel goed :). En met storm is het niet super rijden, maar ja dan gaan jullie ook niet ;).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:36

Ik heb ook even de getijden opgezocht maar wat ik vond zei juist dat het hoogwater is om 13.45:

OKT09 31 za 1:25 159 7:35 -109 13:45 146 19:55 -137

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:45

evdpanne schreef:
Het valt tegenwoordig wel mee, het hele stuk is natuurlijk opgespoten.... Maar als het echt vloed op zijn hoogste punt is heb je inderdaad alleen maar zacht zand maar dat is overal. Maar vlak na de vloed of langere tijd daarna is het wel goed :). En met storm is het niet super rijden, maar ja dan gaan jullie ook niet ;).

Yep Hoog water ;) daarom zei ik, je hebt ruim een uur voor en een uur na ;) maar opgespoten strand is best eng, heb het hier gezien, je moet echt niet al te veel willen doen tenzij het al een flinke tijd heeft gehad om in te klinken.
Ik ga die tijd even navragen hier aan de mannen, maar ik wil zeker niet te laat juist omdat ik ook nog 2 uur terug moet :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:49

Het strand is een jaar gesloten geweest hiervoor ;). En het is niet op het strand gespoten maar zand in zee zodat het strand op de normale manier groeide :P. Heeft ooit in de krant gestaan :D.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 10:51

Zit er bij Noordwijk nog een stuk duinen?

En Cloris, weet jij daar nog de weg..? Anders wordt het een beetje in het wilde weg daar rijden vrees ik, ik ben er iig niet bekend :+ . Vind strand én duin dan wel leuk om te doen!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:56

Prinslover schreef:
Zit er bij Noordwijk nog een stuk duinen?

En Cloris, weet jij daar nog de weg..? Anders wordt het een beetje in het wilde weg daar rijden vrees ik, ik ben er iig niet bekend :+ . Vind strand én duin dan wel leuk om te doen!

Yep maar ik vond Noordwijkerhout leuker rijden, bij de Duinrand kan je parkeren en het bos in, dan via de duinen naar het strand en dan kan je echt een fijne rit maken, ik ken het daar nog wel hoor heb daar tot 2000 elke week gereden met mijn paard.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 10:58

Kunnen we dan niet beter naar noordwijkerhout gaan?! :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:59

Het bos, duin en strand valt weer onder Noordwijk he :P. Maar het is daar idd leuk rijden. En misschien kan je ook contact opnemen met manege Bakker. Ik weet toevallig dat andere bokkers ook wel eens vanaf daar zijn vertrokken. Daar kan je wat makkelijker auto's met trailers parkeren, grote kans dat het parkeerterreintje bij het bos op zaterdag vol is ;).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:02

Kleine impressie van het rijden daar... Heb ik gemaakt voor een groep die bij mijn manege een buitenrit ging doen (waren ons MHK topic binnen komen vallen :P).

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:04

evdpanne schreef:
Het bos, duin en strand valt weer onder Noordwijk he :P. Maar het is daar idd leuk rijden. En misschien kan je ook contact opnemen met manege Bakker. Ik weet toevallig dat andere bokkers ook wel eens vanaf daar zijn vertrokken. Daar kan je wat makkelijker auto's met trailers parkeren, grote kans dat het parkeerterreintje bij het bos op zaterdag vol is ;).

Hihi manege Bakker, daar heb ik leren rijden :D dat zouden we ook kunnen doen maar of zij zo blij zijn met een aantal autos en trailers weet ik niet.. zeker niet als daar indoor is natuurlijk.