Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prinslover schreef:Malin, mies heeft haar E, en misschien kan haar auto wel genoeg trekken? Ik hoop het, zou leuk zijn als jullie beide komen!! We gaan goed zo, met het aantal. Hopelijk Frank en Anouk er ook nog bij. En Heidi en Annick! En de rest die ook graag mee wil natuurlijk ook
Citaat:Maar 31 oktober wordt dus de nieuwe voorstel datum tot nog toe.
Wie gaan er zeker mee?
- Cloris (Piropo)
- Ilona (Chico)
- Saida (Rintske)
- Malin (Suevo)
- Heidi (Baron)
En wie gaan er misschien mee?
- Michelle (Shannon) moet vervoer regelen
- Madelief (Furia) moet vervoer regelen
- Denise (Heike) moet vervoer regelen
DinkeyGirl schreef:We kunnen toch ook later gaan? Ik bedoel, net wat Esther zegt, bij Noorwijk is het strand best breed dus kunnen we er toch wel op. Het is niet zo dat ik gelijk niet kom ofzo
cloris schreef:DinkeyGirl schreef:We kunnen toch ook later gaan? Ik bedoel, net wat Esther zegt, bij Noorwijk is het strand best breed dus kunnen we er toch wel op. Het is niet zo dat ik gelijk niet kom ofzo
Ik vind dat dus niets, ik heb 20 jaar daar op het strand gereden en met vloed heb je gewoon een behoorlijk zwaar strand, daar ga ik mijn paard niet aan wagen, ik moet ook 2 uur met de trailer onderweg en wil zeker zijn van laag water![]()
Ik heb het strand hier op loopafstand en ga geen 2 uur rijden om in zwaar zand te rijden.
evdpanne schreef:Het valt tegenwoordig wel mee, het hele stuk is natuurlijk opgespoten.... Maar als het echt vloed op zijn hoogste punt is heb je inderdaad alleen maar zacht zand maar dat is overal. Maar vlak na de vloed of langere tijd daarna is het wel goed. En met storm is het niet super rijden, maar ja dan gaan jullie ook niet
.
Prinslover schreef:Zit er bij Noordwijk nog een stuk duinen?
En Cloris, weet jij daar nog de weg..? Anders wordt het een beetje in het wilde weg daar rijden vrees ik, ik ben er iig niet bekend. Vind strand én duin dan wel leuk om te doen!
evdpanne schreef:Het bos, duin en strand valt weer onder Noordwijk he. Maar het is daar idd leuk rijden. En misschien kan je ook contact opnemen met manege Bakker. Ik weet toevallig dat andere bokkers ook wel eens vanaf daar zijn vertrokken. Daar kan je wat makkelijker auto's met trailers parkeren, grote kans dat het parkeerterreintje bij het bos op zaterdag vol is
.