Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Volgens mij steekt er iets anders achter... ze komen Do natuurlijk zelf brengen en als het dan gezellig blijkt te zijn... blijven ze ook. Soort van jezelf uitnodigen
.
Breghje schreef:Als ik dat aan hubsel vertel gelooft ie het niet.. 40 jaar, een koter hebben en dan een inspectie krijgen van een andere mama...![]()
![]()
dolor schreef:![]()
nuh, ze gaan als ze me afgezet hebben en jullie geinspecteerd hebben weer naar huis. als het goed is.
Twinklebel schreef:Lovely schreef:Volgens mij steekt er iets anders achter... ze komen Do natuurlijk zelf brengen en als het dan gezellig blijkt te zijn... blijven ze ook. Soort van jezelf uitnodigen
.
Ze zijn vast gek op chocoladetaart..... Maar ik vind het goed hoor Dolor, dat ze zuinig op je zijn.
Nagyl schreef:Breghje schreef:Als ik dat aan hubsel vertel gelooft ie het niet.. 40 jaar, een koter hebben en dan een inspectie krijgen van een andere mama...![]()
![]()
biss dich 40 joar.....hihihi
Ja hoe oud is iedereen eigenlijk....???
Breghje schreef:Waarom voel ik me nu ineens een fossiel?
Lovely schreef:Ja en dan komen ze een kwartiertje later weer terug met het excuus dat ze wat vroeg zijn, maar ondertussen gewoon uit op taart.
Papa & mama Do: grappie hoor, grappie!
Twinklebel schreef:Ik ben 30, voel me 18, maar ook soms 80
.
steinstein schreef:Ik ben ook 30 jaar.