Boktmeeting in het Kuinderbos * UPDATE*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:11

Oeps 2x het zelfde berichtje geplaatst Haha!
Wie gaat er trouwens met de kar?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 13:41

Eveline_b gaat met de kar Lachen beter opletten roosie Knipoog

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 16:22

littleroosie schreef:
Hoeveel digi's gaan er trouwens mee, mijn eerste ( en misschien me laatste Knipoog Extreme duivel ) echte buitenrit op Laica moet natuurlijk wel vast gelegt worden Cool

Mijn digi gaat mee. Maar of ik tijd heb om foto's te maken?

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 16:23

snowdon schreef:
Snowdon springt waarschijnlijk ook niet Haha! Maarre was t nu nog mogelijk om ff een groepje af te splitsen om flink te galopperen een stukje?

Er is genoeg mogelijkheid om even af te splitsen voor diegene die graag een stuk flink willen galopperen.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:05

Misschien dat Eveline_b foto's op de kar gaan foto's kan maken, of als er nog meer mensen zijn die op de kar zitten?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:51

hihi Loos, ji jhebt er zeker zin in met je dubbele posts... Haha! De trailer is besteld dus die pakken ze niet meer van ons af! En ik heb gezien dat het ook lekker weer, zonder regen, wordt dus laat maar komen!! Ik ben overal tevreden mee hoor..! Lachen

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:34

Heb vandaag ook het weerbericht gehoort en zondag wordt het heel zacht weer, mooi weer dus!
Ik heb er zeker zin in Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:34

Heb mijn chauffeur net gesproken, en alles is geregeld Knipoog
Ik hoop dat Andrew er zin in heeft, en het een beetje vol houdt! Ik doe nu in elk geval iets rustiger aan, dan heb ik hem niet al van te voren moe gereden *LOL* Tot zondag, en ik hoop dat we het in een keer kunnen vinden!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:26

Met z'n allen, lalala Knipoog
Iedereen kan mee toch?
Maar stoppen we ook ergens onderweg om wat te eten of zo iets?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:11

*ik heb er ook zo'n zin in! Maar ben o zo moe Zzzzzzzzzzz hopen dat ik dan een beetje uitgeslapen ben.. NOT Boos! Maar wel een supergeslaagd feestje afgelopen nacht Lachen

Owja Snowdon zal dit keer niet wit zijn denk ik of ik moet nog de mogelijkheid hebben om hem zondag flink te poetsen ofzo... ieks!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:16

Boeien, belangrijk is dus dat hij niet meer kreupel is! Volgens mij heb je nog 2 dagen om bij te komen van je feestje vannacht?

Wat mankeert Andrew dat hij moeïg is Joyce?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:32

Tja, dat weet ik dus niet, hij heeft dus in lichte mate COPD, maar op dit momnt hoest hij eigenlijk weinig, een enkele keer aan het begin. Zondag en maandag had hij dikke klieren/holtes, maar eigenlijk is hij al een paar weken niet echt enthousiast. Ook in de omgang enorm rustig (viel zelfs de hoefsmid op Knipoog Die zei: wat is jouw pony "ontspannen " Joyce... Dat hebben we wel anders meegemaakt *LOL* )
Ik probeerde conditie op te bouwen voor de langere ritten, maar dat lijkt wel averechts te werken. Bij ons in de bak is het al erg zwar dus daarin kan hij al bijna niet normaal lopen. Woensdag bij de rijverebiging ging het juist weer erg lekker (maar ook niet te lang gereden)
Misschien een voorjaarsmoeheid? Verminderde weerstand? Hij ziet er voor het oog prima uit...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:50

Pellie schreef:
Boeien, belangrijk is dus dat hij niet meer kreupel is! Volgens mij heb je nog 2 dagen om bij te komen van je feestje vannacht?

ehm ja ben twee dagen in a'delft, dus echt bijkomen zal wel meevallen Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:07

Weird Joyce, lijkt me niet leuk. Boos! maar wat COPD is....?

Leon ben jij zo'n feestbeest dat je niet aan je rust toekomt? Haha!

Iemand nog laatste up-date-jes voor zondag?
Morgen 80% kans op regen, wedden dat die doorschuift naar zondag en wij kleddernat worden? Boos!
Oei, ik moet nog broodjes halen voor mijn lunchpakketje!!!!!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 10:31

He jongens, de dag van de grote voorbereiding is aangebroken. Nog maar 1 nachtje slapen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 10:36

Ja! Ik ga straks de trailer halen, baaltje stro kopen, oefenen met rijden... en het is kloteweer! Boos! Ik zou vandaag met Gam naar buiten maar zo wordt het niks natuurlijk.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 15:59

Pellie schreef:
Weird Joyce, lijkt me niet leuk. Boos! maar wat COPD is....?

COPD is de medische term voor chronische bronchitus/dampigheid.
Andrew heeft een stofallergie, staat daarom op houtkrullen, elke dag in de winter buiten en als het even kan zomers dag en nacht buiten. (Wat een heel gedoe is omdat hij ook zomereczeem heeft en heftig reageert op muggenbeten)

Kortom: ik heb een allergie patientje Verdrietig

Omdat hij er prima uitziet en ook gewoon met de oortjes naar voren staat en nergens chagereinig op reageert is het moeilijk te bepalen of hij ziek is of ergens pijn heeft... Hij is gewoon enorm sloom en heeft weing puf/zin om te lopen. Verward

Ik hoop dat hij morgen met de andere paarden en in een nieuwe omgeving wel gewoon zin heeft... Zou gember werken Haha!

Nou, ik zal mijn spullen in orde gaan maken! Tot morgen!!!!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 17:37

Nou Pellie, je moet maar zo denken, alle regen die vandaag valt, kan in ieder geval morgen niet meer vallen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:15

Ja dat heb ik vandaag ook al een paar keer tegen mezelf gezegd. Haha!

Het zal wel lekker blubberig zijn in het bos. Ik heb broodjes, drinken, warme kleren bij elkaar gezocht... nieuw hooinetje gekocht, ben mijne kwijt. Verward

Laica gelongeerd voor Roos, anders is die te heet morgen Bloos

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:42

jilleroo schreef:
p.s. wie neem je eigenlijk mee????(paard he)

enne als je gaat mennen kun je wel minder snel zandhappen !!:D
oei had ik geloof ik niet moeten zeggen... hihi

Hou je een beetje in hè. Lucien is al een heel stuk bijgetrokken sinds de Lunterenrit. 150kg vet minder om mee te sjouwen op je ribben wil ook nog wel eens helpen.

Lucien gaat niet mee, die doet aan zondagsrust Boos! maar ja, dat krijg je als je geen eigen paard hebt.
Lady loopt voor de wagen en mijn vriendin MarjoleinP hier op bokt ment haar. Eventueel kan er nog wel iemand mee op de wagen. Maar erg comfortabel is het achterop niet. Als het even kan vinden we het erg leuk om ergens een beetje te slalommen tussen de bomen door. (of tussen de paarden door Haha! ) We moeten tenslotte wel een beetje in vorm blijven. En een galopje vinden we ook wel leuk .

Als ik eraan denk neem ik de digi zeker mee.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:43

Ik hoop dat iemand dit nog leest, maar mocht er morgen om 11.30 uur nog geen grote groene auto met witte trailer het erf bij het paardensportcentrum zijn opgedraaid, dan mag je er van uitgaan dat het griepvirus overwonnen heeft. Loop namelijk al twee dagen te vechten om het te winnen, maar voel nu toch langzaam koude en warme rillingen door mijn lijf gaan. Zal vanavond maar flink wat aspirientjes achterover slaan.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:55

Ohw... da's niet leuk zeg! Bad nemen en lekker vroeg onder de wol!
maar om verwaaring bij mezelf te voorkomen, we hebben toch om 11.00 afgesproken?

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 22:37

O jee jongens. Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb Lips are sealed . We hebben geen pony tot onze beschikking, omdat ze een ijzer kwijt is. En om dan zo'n stuk te gaan rijden zien we dan niet zitten. Dus helaas wij gaan niet mee Huilen .

Jullie in ieder geval veel plezier morgen. Met een beetje geluk zien we elkaar op het Balloërveld .

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 22:46

LET OP!!
Dus géén aanspanning om onze spulletjes mee te nemen!

Wie gaan er tot nu toe mee?
Homiafortuna (zonder griep)
Snowdon,
Jilleroo,
Joyce,
Littleroosie,
Pellie

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 23:14

We hebben inderdaad 11.00 uur afgesproken. Maar voor al diegene die het niet kunnen vinden Schijnheilig zullen we niet precies om 11.00 uur vertrekken. Zodoende heb ik mezelf een half uurtje speling gegeven om mijn griepbacillen alsnog te verslaan. Maar het is inderdaad 11.00 uur verzamelen, maar voor we kennisgemaakt en opgezadeld hebben, zal er wel enige tijd verstrijken.

Wel jammer Eveline, je mist wel wat. Volgende keer beter.