Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tiko schreef:Hij is zeker hoor. Dus wat dat betreft kan hij in de kalender. Ik denk dat we Napoleon het beste kunnen aan houden als organisator. Oorspronkelijke topic was dacht ik van Ditta, maar die laat zich hier niet zo veel meer zien. We spreken af op een dag camping. Preciese adres weet ik niet.
Owja, en Napoleon...de 'eigenpaarden' moeten naar stal arends komen toch??
Is prima hoor
napoleon schreef:daarna voorrijden (voor diegene die een paard gaan huren) en opzadelen en om 11uur vertrekken richting de dagcamping.

Melissa?

)
ik schrok al toen ik dit stukje zag: "Ik denk SH*T, ik moet werken de 23e. Dan werk ik tot 13.00 en kan ik dus niet mee! 

Dus dat moet Ymke even melden
Het was geloof ik de jachthuislaan!
Dat niet straks de ene helft vooraan staat te wachten en dat de andere helft al in de kantine zit te wachten 
Steffi schreef:Hoe lang moeten we ongeveer voorrijden? Want als we daar om 10:00 moeten zijn, en om 10:30 wegmoeten, hebben we niet zo heel erg veel tijd!
napoleon schreef:Het is idd de Jachthuislaan en het voorrijden zit niet in de huurtijd inbegrepen
Als we daar nou om 10 uur zijn, paardjes zoeken, poetsen, opzadelen (laten we zeggen 10:20 klaar), en als ze dan willen dat we een half uur voorrijden (wat me sterk lijkt
) dan komen we in tijdnood, zo bedoelde ik het
lijstje)