Ik vraag waarneer we weten wat enzo of ik dan samen met elle en jennifer (en marieke, maar die kent ze niet) mag samen reizen .
Ja, en anders moeten jullie maar naar walibi gaan! Dan meet ik wel met een kleiner groepje daarna, die wel kunnen?
Nouja, we hebben +6 weken vakantie, dus genoeg tijd om te beslissen hoe en wat .. Ik ga leren & daarna (denk ik) vroeg slapen
Ik moet het ook nog vragen hoor. Maar mag wel, zolang ik het zelf betaal. Dus ik kan ook geen walibi denk ik.
Mijn vader wil me wel brengen, als er iemand tussen hengelo (ov) en de eindbestemming woont kan ik diegene ook zo ophalen
Ik mag zowiezo niet met vreemde mensen praten op internet dus laat staan meeten Dus.. Nja ik denk dat ik wel wat kan regelen als we by poelenburgh iets gaan doen?
Bij mij mag het dus niet Liza, anders gaan wij met z'n 2en naar poelenburgh? Want voor een middag is dat te ver voor jullie denk?
wat gaan we nou dan, want heb het niet echt gevolgt. wat heb ik gemist wat jullie allemaal van plan zijn met de meeting?