Haar rug is niet goed. Ik krijg haar al 2 weken niet goed voorwaarts en zelfs in het bos wilde ze niet galopperen. Toen ging er al een belletje maarja ze deed allsw el dus gaan starten. Galop ging ook al tijdje mis maar instructrice zei ook start maar want ze loopt verder goed! Paar dagen stil gehad maar het was helemaal mis. ZOdra ik ging doorzitten en haar klaar maakte voor de galop maakte ze haar rug bol, werd ze bokkerig en tsja het deed haar gewoon echt pijn
Ik helemaal over de zeik en huilen natuurlijk, zie het rampscenario van vorig jaar met haar rug alwere voorbij komen.. Het ging verdorie net zo lekker en we wilden in september L1 starten maar dat zit er nu niet in. Sowieso niet omdat ik de wedstrijd in juli ook af ga zetten en dan red ik het niet qua winstpunten. Pfft ik hoop zo dat alles een beetje meevalt maar prom is een harde en laat pas dingen merken als het écht niet meer kan. Vorig jaar had ze 5 van de 6 lendenwervels vast zitten en nog gaf ze pas de laatste paar dagen aan dat het niet meer kon, en dan nog heel subtiel. Omdat ze het nu zó duidelijk aangeeft ben ik echt bang dat het mis is