Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Teziej schreef:Die vieze ranzige insecten! bah bah bah bah
Ik wil een villa!
Maartje1990 schreef:*meld* camperen líjkt me wel heel leuk, alleen ben ik bang dat dat en niet mag ondanks dat je zou denken dat je dat als 18 jarige zou mogen, maar als het wél mag en ik zie hier vanaf 16 jaar en het mag dus absoluut niet als die 'kinderen' (sorry) jonger dan 16 zijn dan mag het misschien wel als er iemand van 18 jaar of ouder bij is? want dat ben ik dus
Ik weet niet of dat dan zou uitmaken, maar ik weet dus niet of ik dat mag en geldtechnisch dus. Evt, zou ik misschien dan 1 dag mee naar 't strand kunnen komen oid?
Maartje1990 schreef:*meld* camperen líjkt me wel heel leuk, alleen ben ik bang dat dat en niet mag ondanks dat je zou denken dat je dat als 18 jarige zou mogen, maar als het wél mag en ik zie hier vanaf 16 jaar en het mag dus absoluut niet als die 'kinderen' (sorry) jonger dan 16 zijn dan mag het misschien wel als er iemand van 18 jaar of ouder bij is? want dat ben ik dus
Ik weet niet of dat dan zou uitmaken, maar ik weet dus niet of ik dat mag en geldtechnisch dus. Evt, zou ik misschien dan 1 dag mee naar 't strand kunnen komen oid?
igor001 schreef:Maartje1990 schreef:*meld* camperen líjkt me wel heel leuk, alleen ben ik bang dat dat en niet mag ondanks dat je zou denken dat je dat als 18 jarige zou mogen, maar als het wél mag en ik zie hier vanaf 16 jaar en het mag dus absoluut niet als die 'kinderen' (sorry) jonger dan 16 zijn dan mag het misschien wel als er iemand van 18 jaar of ouder bij is? want dat ben ik dus
die ene dag valt sowieso wel te regelen, maar je moet maar kijken het is wel zo leuk als je net zo lang kan als wijmaar als dat niet te regelen valt dan snap ik het wel
![]()
ik heb gewoon het mazzel dat mn ouders het waarschijnlijk betalen omdat we dit jaar niet op vakantie gaan.
Miemserik schreef:Maartje1990 schreef:*meld* camperen líjkt me wel heel leuk, alleen ben ik bang dat dat en niet mag ondanks dat je zou denken dat je dat als 18 jarige zou mogen, maar als het wél mag en ik zie hier vanaf 16 jaar en het mag dus absoluut niet als die 'kinderen' (sorry) jonger dan 16 zijn dan mag het misschien wel als er iemand van 18 jaar of ouder bij is? want dat ben ik dus
Als je voor 1 dag helemaal naar net westen wilt komen
Maartje1990 schreef:uhm... dan ga ik die andere dag naar m'n vriendin... dat mag ik dan weer welmaar met een stelletje criminelen op de camping
Maartje1990 schreef:uhm... dan ga ik die andere dag naar m'n vriendin... dat mag ik dan weer welmaar met een stelletje criminelen op de camping
Miemserik schreef:Maartje1990 schreef:uhm... dan ga ik die andere dag naar m'n vriendin... dat mag ik dan weer welmaar met een stelletje criminelen op de camping
Maar tegen die tijd ken je mij wel irl van de efteling meeting
Maartje1990 schreef:ja, ik weet geeneens of ik daar wel genoeg geld voor heb... awh.. ik baal echt... want wil wel heel graag en baal echt als ik me af wil melden, dat vind ik gewoon onwijs lúllig...