Haha tuurlijk mag jij mee! Dan wil ik echt een meide nacht met maskers en mekaars haar doen en ijs eten en over het geloof praten! En dan tegen 12 uur word ik poepsago en ben ik niet meer te genieten en wil ik slapen
misschien dom vraagje hoor, maar willen we wel slapen of blijven we gezellig de hele nacht wakker ik kan hier 3 misschien 4 mensen te slapen leggen. maar als we wakker blijven is het aantal niet zo'n probleem, dan maak ik een groot kussen/matras/luchtbed festijn
Bij mij thuis in de kamer kunnen denk ik een stuk of 10 mensen, maar dan moeten we inderdaad niet willen slapen ofzo want 10 luchtbedden past dan weer níét
Maar, ik zou het wel gezellig vinden als we het hier, (of dan gedeeld bij rachel en mij) zouden doen, prima voor mij! 's middags/ 's avonds picknicken op het strand, lekker kletsen, en 's avonds doen of we slapen.. en kletsen
Verder kan ik, als dat niet het plan wordt, wel naar Rotterdam en Amsterdam, evt. ook Utrecht, maar Zwolle word mij te ver (=te duur).
Tenzij het toch pas na de vakantie wordt, dan krijg ik mijn OV, en maakt het me allemaal niks meer uit