Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleandra schreef:Hmm... En dan zitten we op School Bokt, voor uw opleiding tot volleerd penny opspoorder en opbouwende kritiek (in de vorm van scheldpartijen) persoon.
Ofzo?
Edit: We hebben vast wel leraren op bokt, toch?
Citaat:In België
Voor onze Belgische gasten zijn entreebewijzen met een voordeeltarief in voorverkoop verkrijgbaar via elk Jetaircenter, de grotere postkantoren, Standaard Boekhandel, Dexia Ticket Shop, Delhaize supermarkten en City Delhaize.
Nagini schreef:Citaat:In België
Voor onze Belgische gasten zijn entreebewijzen met een voordeeltarief in voorverkoop verkrijgbaar via elk Jetaircenter, de grotere postkantoren, Standaard Boekhandel, Dexia Ticket Shop, Delhaize supermarkten en City Delhaize.
Nagini schreef:''Halloooo wij komen uit belgië, zulleke''
Ofzohihi.. ik kom uit limburg dus het moet ergens wel lukken
Munnie schreef:Moet je vooral mensen negeren zal goed werken
Eleandra schreef:@Miemserik
Ik wilde net zeggen, ik ben een scholier van het middelbaar onderwijs bijvoorbeeld, vwo.
Ik zit best dicht in de buurt van Belgie, even de grens over om een kaartje te kopen.
Valentinow schreef:Eleandra schreef:@Miemserik
Ik wilde net zeggen, ik ben een scholier van het middelbaar onderwijs bijvoorbeeld, vwo.
Ik zit best dicht in de buurt van Belgie, even de grens over om een kaartje te kopen.
Dan ben je al geen goede belgJe kan kiezen ASO, TSO, KSO of BSO
Munnie schreef:Ik ben ook irritant. Misschien tijd om naar bed te gaan als je snel op je teentjes getrapt bent....