. Maar ik vind het prima, als ik er maar zelf bij ben en we rustig aan doen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar ik vind het prima, als ik er maar zelf bij ben en we rustig aan doen.
. Nouja, zien we dan wel weer. Lijkt me verstandig als ik hem eerst eens in de bak uittest

! Ik heb nu lekker me eigen paard, dus kan doen en laten wat ik zelf wil
. Dus roep maar een datum, ik ben niet moeilijk. Madestein is perfect.
?
) maar voor de rest super! Ben vorige week en gisteren naar buiten geweest met 2 stalgenootjes en ging hardstikke goed! Galop ook, dus ben helemaal trots op mijn meisje
.
Ben echt blij voor je! Is dus wel echt van je van dr had gedacht? Was je eigenlijk altijd zo gek van haffies, of sprak Goldy je gewoon aan? En heb je dr nou gekocht, of op leasebasis?
Ben niet niewsgierig hoor
. Ach ja, het is en blijft een jong paard. Hij is nu klein half jaartje ohz, heb hem zelf beleerd, en mag niet klagen hoe hij tot nu toe is in vergelijking hoe hij was..!
. Gaaf zeg. Vertel! Wat voor 1 is het? Ruin of merrie? Beleerd? Waar je gaan je staan?
Maar heb je hem weer makkelijk kunnen vangen?
. We zijn niet nieuwsgierig hoor
.
Hij stoof trouwens de weg over
echt, ik hield me hart vast, maar gelukkig waren alle auto's gestopt enzo (op de haagweg) . En kwam hij daarna naar me toe draven en kon ik hem zo pakken
.
. Ze is nu net 3 weken in Nederland en is in Spanje gebruikt voor het schapenhoeden dus ze is beleerd
. Het is echt een superlekker knuffelpaard! Ik zal kijken of ik er wat foto's op kan krijgen; momentje...
Ik hou me dan ook aanbevolen
.
. Ik hou echt van Anda's/PRE's. Chico is een kruising! Waar ga je staan met haar? En heb je haar toevallig gekocht van die mensen ui Landsmeer? Komt me bekend voor van MP, kan dat?
. Ik kon niet meer lopen zowat, zoveel pijn! Gelukkig werd da tiedere dag steeds minder, maar was wel gekneusd en bont en blauw..