Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Escha schreef:Wat rot zeg, die controleTerwijl die film makkelijk voor 12 jaar en ouder had kunnen zijn. Oke er zijn wat bloederige momenten, maar extreem niet hoor! Bah ik erger me groen en geel aan die kijkwijzer. Het is toch een ADVIES? Kom op zeg
![]()
Jammer dat de film niet door ging, maar toch blij dat de rest van de meeting gezellig was. Konden jullie niet checken bij een andere bioscoop? Waar ze minder goed controleerden? Genoeg bioscopen in Utrecht
Escha schreef:Wat rot zeg, die controleTerwijl die film makkelijk voor 12 jaar en ouder had kunnen zijn. Oke er zijn wat bloederige momenten, maar extreem niet hoor! Bah ik erger me groen en geel aan die kijkwijzer. Het is toch een ADVIES? Kom op zeg
![]()
Jammer dat de film niet door ging, maar toch blij dat de rest van de meeting gezellig was. Konden jullie niet checken bij een andere bioscoop? Waar ze minder goed controleerden? Genoeg bioscopen in Utrecht
Fiffill schreef:Dat is inmiddels al 4 keer geplaatst(Dattie nergens anders draaide).
Ja, hier in Amsterdam, in alle bioscopen ben ik nog nooit gecontroleerd
Brittol schreef:We zijn nog steeds boos
Lelijk mislukt mormel, met der plastic gezicht en haar getekende wenkbrauwen.. We hadden gewoon die bril van haar hoofd moeten rukken en in haar ogen moeten steken.
*moordneigingen*
Escha schreef:Pff waardeloos zeg, in Enschede draaide hij ook maar een paar dagenEcht bizar. Blij dat ik hem gewoon thuis heb gekeken
marloe schreef:Brittol schreef:We zijn nog steeds boos
Lelijk mislukt mormel, met der plastic gezicht en haar getekende wenkbrauwen.. We hadden gewoon die bril van haar hoofd moeten rukken en in haar ogen moeten steken.
*moordneigingen*
Ik krijg hier een lachkick van.
Heb Janine intussen mee laten lezen en die lachte zich ook kapot, hahaha.
Wel blij dat ik d'r niet meegesleept heb.Zij is 14.
Sani schreef:Escha schreef:Pff waardeloos zeg, in Enschede draaide hij ook maar een paar dagenEcht bizar. Blij dat ik hem gewoon thuis heb gekeken
draait ie niet meer in enschede?
Dan kanik hem dus niet zien.