Moet er niet aan denken dat de dag voor mijn paardje aanbreekt. Ze is pas 15 dus ze kan hopelijk nog een tijdje mee....Voor mezelf heb ik wel zoiets van ik zou haar nie snel naar de slacht doen geen idee waarom is gewoon een gevoel. Al moet ik zeggen dat ik in 2006 een pony van mijn werk in heb moeten laten slapen...Hij was 34 en 12 jaar eerder juist weer van het slachthuis opgekocht. Maar dat was ook zeker geen fijn gezicht word er nu nog akelig van als ik eraan denk. Veearts had iets niet helemaal goed gedaan waardoor het ten eerste heel lang duurde en ten 2de de pony ineens kei hard achterover klapte met zijn rug tegen een balk en nog kei lang heeft zitten trappen met zijn voorbenen. Ze hebben me toen de stal uitgesleept omdat ik zo gek werd toen ik dat zag
Dus op zich is het schieten wel veel sneller en rustiger....Maar toch neig ik meer naar toch maar gewoon een spuitje als het dan zover zou zijn...Weet echt niet waarom. Maar goed kort samengevat: Het is natuurlijk een heel gevoelig onderwerp voor veel mensen, maar toch bedankt dat jullie dit allemaal zo uitleggen!Oh ennu even voor de mensen die zeggen dat het allemaal zo luguber is en niet kan...De titel van het topic zou genoeg moeten zeggen, het is je eigen keuze kijken of niet....

Iedereen die dit voor ons als lezer/kijker mogelijk maakt, top mensen!