Aankomsttijden en sporen schreef:Ann - 10.05, spoor 2Annette - 9.52, bus lijn 2 Marloes - 10.05, spoor 2Elza - 09:51, spoor 2Ilse - 09:51, spoor 2 Uiterlijk een half uur later, maar het kan ook goed zijn dat we geen vertraging hebben..
Mijn camera is kapot, anders had ik 'em zeker meegenomen!IK HOU VAN FOTO'S! Elza heeft ook geen camera..Marloes weet ik niet.
ja, de autodealers Ik kan echt geen bus eerder pakken, want die rijdt dan nog helemaal niet Dus dan moet ik met de fiets naar het station, en dan kan ik de avond ervoor niet op stap omdat ik dan al op de fiets zou moeten zitten Snappie
Onze trein heeft gewoon geen vertraging. En anders mogen jullie half uur wachten ofzo.Heb jullie nummer, dus komt wel goed!AAAH ZININ
WAAAAAAAAH.Ik mag mss niet meer! Omdat ik dan dus net terug kom van vakantie..Echt zó stom, want eerst mocht ik wel! Ik probeer nog wel wat te regelen.
Nee de winkels zijn niet open ilse Idd alleen de autodealers en wooninrichting.. Stad was gisteren wel open Oh, marloes dat is poedersuiker! Hoop echt dat je meekan!!
Het zullen idd geen winkels zijn. Nja, we vermaken ons wel. Alleen kan ik dan geen dingen passen.OOH WACHT, DE MAC HEEFT EEN WC!Alles is opgelost.