Maarre, steengrillen vind ik prima.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ntlie_ schreef:Jaa ga jij ook mee Desiree?Zou gezellig zijn!
Misschien dat je ook wel met Charlot mee kan rijden, er is nog een plekje vrij!
Maya schreef:Even concreet hoor... Want ik raak het overzicht kwijt![]()
Datum : Zondag 24 februari.
Tot en met 6 februari : aan / afmelden.
Wie : Nathalie, Nicole, Conchita, Miranda, Maya, Anne + Charlot + Daisy? + Desiree
(rijden samen : Charlot met Nathalie + Miranda
(Nicole is wat later want die moet werken / wil niet mee bowlen)
Waar : Toversluis.
Wat : Bowlen + Steengrillen.
greens schreef:Ik rijd denk ik wel vanaf Terneuzen.. Dais, als je mee wilt rijden?
Citaat:Even concreet hoor... Want ik raak het overzicht kwijt![]()
Wie : Nathalie, Nicole, Conchita, Miranda, Maya, Anne, Charlot, Daisy, Desiree (= 9 man, 8 man bowlen = 2 banen)
(rijden samen : Charlot met Nathalie + Miranda,
Anne met Daisy)
Heranda schreef:Citaat:Even concreet hoor... Want ik raak het overzicht kwijt![]()
Wie : Nathalie, Nicole, Conchita, Miranda, Maya, Anne, Charlot, Daisy, Desiree (= 9 man, 7 man bowlen = 2 banen)
(rijden samen : Charlot met Nathalie + Miranda,
Anne met Daisy)
Toversluis site schreef:Steengrill & Bowlen Arrangement
Steengrillen en bowlen vormen samen, met de gamecard van Game Kingdom, een gezellig bijeenkomen voor vrienden en families, collega's of een heel voetbalteam. Midden in de Brasserie en reuze aantrekkelijk, voor het gezelschap, als complete invulling van uw programma.
Alles binnen handbereik, een goede service, voldoende vlees én - middels gebruik van het zogenaamde drankplateau - ook nog eens onbeperkt drinken voor een vaste prijs voor den duur van maar liefst 3 uur.
Hoeveel meer wilt u nog geregeld hebben als we u ook het online reserveren aanbieden? Vul onderstaand contactformulier volledig in en wacht op de bevestiging die u per email -binnen enkele dagen- wordt toegestuurd.
Voor de kosten per persoon hoeft u het eveneens niet te laten. Waar u wel rekening mee dient te houden is het minimaal aantal personen waaruit uw gezelschap bestaat. Het arrangement is namelijk te reserveren vanaf 6 personen.
* € 22,00 per persoon (steengrillen & bowlen)
* € 27,00 per persoon (steengrillen & bowlen, gamecard)
* € 39,50 per persoon (steengrillen & bowlen, gamecard en het drankplateau )