NOV meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: NOV meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 09:57

Hm idd Urban Ladies Night leek mij ook het leukst!!

5e is denk ik ook niet zo handig, aangezien het net Oud en nieuw geweest is en ik weet niet hoeveel mensen er dan nog wel uitgaan de 5e....

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:25

Lekkere novies van me

Ik kon helaas niet op bokt, omdat de proxy het niet doet. zit er nu bij stefan even op. Ik had vorig weekend mensen te logeren en met oud en nieuw weer, dus dat wordt um niet Verdrietig Mijn ouders worden daar niet blij van.

Maar als het ergens anders is en het komt uit wil ik eventueel wel mee.

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:27

marionnnn schreef:
EVEN EEN NARE MEDEDELING

Ik belde Elja, en ik vroeg of het nog door kon gaan.. en ze zegt: ga er maar niet vanuit dat het door kan gaan met als reden: het komt gewoon niet zo goed uit

Boos! Boos! kút kút

Is er bij iemand anders misschien plek? Parkie jullie hebben een groot huis Vork
Mijn pa wil het niet hebben..

Ik wil eventueel wel wat mensen ophalen.. Misschien dat mensen van ver wel hier en daar kunnen slapen? (t huisje bij Tor kunnen al 3 ofzo? )

als we even allemaal meedenken valt er misschien wel wat te regelen..

Als de reden niet goed genoeg voor jullie is, jammer dan. Het is gewoon zo. Mijn ouders willen niet in 2 weken 3x logés hebben voor mij. Steeds moeten ze de schuur dan weer opruimen enzo en ik begrijp wel dat ze het daar iets te druk voor hebben. En daarbij, als het uitkomt is het prima bij mij, maar het hoeft toch niet altijd bij mij?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:30

Popje, voel je niet aangevallen. Lovers
Het hoeft echt niet altijd bij jou te zijn. We gingen er echter al een beetje vanuit en dan is het lastig om snel wat nieuws te regelen.

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:34

Ja dat begrijp ik best. Maar mijn ouders willen het niet hebben omdat het niet zo goed uit komt. Uit marion's bericht begrijp ik een beetje dat ze dat een domme reden vindt, terwijl de rest van jullie ouders (uitzonderingen daargelaten) het ook niet wil hebben. Dus daarom zei ik dat.

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:37

Torrie ik pb je even.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:20

Ah joh, Marije, dat maakt echt niet uit dat het niet kan bij jou hoor. Knipoog Je hebt al vaak zat de schuur als meetingplaats aangeboden. Ja

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 09:57

Klopt en het zou rustig weer hier mogen, als het uitkwam. Maar mijn ouders zitten met de drukte rond oud en nieuw, alles in het magazijn moet geteld worden e.d. Daarbij dus al 2x die logés, dus die worden er niet blij van.

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:09

nou nou je kan ook wel een beetje normaal reageren of niet soms?

ik typ hier gewoon precies wat jij tegen mij hebt gezegd.. niets meer en niets minder.. Tuurlijk begrijp ik het als het niet uitkomt.

beetje jammer

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:44

Ja tuurlijk. Ik begrijp dat jullie het jammer vinden, maar ik kan er ook niks aan doen. In jouw bericht komt het voor mij een beetje over of jij dat een domme reden vindt, omdat je Boos! Boos! erbij zet en dat gewoon niet zo goed.

Ik vind gewoon dat dat Boos! Boos! nergens op slaat, want ik vind niet dat jullie boos op mij kunnen zijn. Er is bij mij al 3x een meeting geweest. Bij Carlijn 1x en bij de rest nog nooit. Jij zegt ook dat jouw vader het niet wil hebben. Ik heb eigenlijk gewoon dezelfde reden.

Dus sja, als er iemand is bij wie het binnenkort kan, zou dat beter uitkomen.

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:55

ik zet Boos! Boos! erbij, juist omdat het jammer is.. ik kan er ook een huilding bijzetten maar ik kan er nog net niet om huilen.. en omdat ik er van baal dat het pas op het laatst bekend wordt. En ja ik snap dat je niet op internet kan.. Maar je had ook wel even iemand een berichtje kunnen doen.. En ja wij hadden ook jou eerder kunnen bellen.. dat is ook niet gebeurd..

ik baal er gewoon van.. en dat heeft totaal niks met jou of jouw reden te maken. Dat je dan zo afgeeft op mij vind ik niet eerlijk..

en ik geloof ook niet dat er iemand boos is op jou.. want inderdaad, we hebben al een paar keer een meeting bij jou gehad, wat erg geslaagd was..

Maarja, ik denk dat de meetings dan een beetje afgelopen zijn.

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:40

Ik snap allebei jullie punt, en kan me in jullie alle twee verplaatsen. Ik denk dat het gewoon een miscommunicatie is geweest.
En hoop dat het nu opgelost is. Lachen Ik stel voor dat we onder deze streep weer vrolijk doorgaan over de meeting! Cool
________________________________________________________________________________________________

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:09

*Even een schopje omhoog

Lieve Novies gaat het plan nog door? Lachen
Dan moeten we een datum prikken

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:45

We kunnen toch ook wel een keer gaan stappen zonder dan ergens te blijven slapen?

Jikke_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 17:56

Eindelijk een proxy gevonden die het doet.

En marion, ik geef helemaal niet af op jou. Ik heb je zaterdag gesproken en je weet dat ik het niet zo bedoel, maar ik vond het gewoon een beetje naar voren komen alsof het mijn schuld was, omdat het 'gewoon niet zo goed uit kwam'.

Ik had al aan Henrike doorgegeven dat het niet kon.

Maargoed, het maakt niet meer uit. Ik ben niet boos op jou of wat dan ook.