Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor mij persoonlijk zou zaterdag- en zondagnacht goed uitkomen maar ik weet niet hoe dat voor de rest zit.
) al meer gewend zijn met een bepaald groepje op elkaars lip te zitten. 3 nachten is wel heel erg veel...don't get me wrong, vind jullie heel lieV allemaal, maar ik weet dat dat voor mij niet zo'n strak plan kan gaan zijn

Dan hebben we 1 volle dag en 2 kleine stukjes, dat is wel fijn denk ik

Dus van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag bijv.? En dan zondag in de (na) middag naar huis gaan?
Alleen zaterdag en zondag vind ik te kort, dat is het me niet waard (qua reiskosten / reistijd). Plus dan zou ik zaterdagochtend teveel moeten haasten om op een beetje fatsoenlijk tijdstip daar te zijn.
*
Kans bestaat alleen dan wel dat ik pas zaterdagochtend kom, stel dat ik tot 5 of 6 uur moet werken vrijdagavond en dan nog moet eten, dan loont het zich niet echt meer om nog 4 uur te gaan reizen.
. Ben nogal van de spontane planning. Vandaar ovb mee 

Op vrijdag en maandag werk ik de hele dag dus dan ben ik persoonlijk liever niet het héle weekend weg. Maar anderen kunnen natuurlijk al op de vrijdag gaan.
Zoals ik al zei is de kans aanwezig dat ik ook pas zaterdag kom.
We houden het op het weekend van 8/9 februari? 
Met sauna en bubbelbad, en goeie bedden graag
Open haard zou tof zijn 
Met al die mensen die na een dag weer klaar zijn met groepen is dat natuurlijk wel fijn
Veel is voor 2-4-6 personen, of heel erg duur.

--> http://www.texel.net/nl/
Soms vraag je je af of ze wel klanten willen?