Bellatrix schreef:Juist, en dan kan je best alleen met de trein.
Ja

En als je redelijk weet hoe de trein werkt (wat zó eenvoudig is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Juist, en dan kan je best alleen met de trein.
Medousa schreef:Bellatrix schreef:Juist, en dan kan je best alleen met de trein.
Ja
En als je redelijk weet hoe de trein werkt (wat zó eenvoudig is) dan komt het helemaal goed met je
Medousa schreef:Wat wordt een probleem?
Medousa schreef:IndianLady schreef:ja Naat weet hoe ze ouders moet bewerken, maar pas op dadelijk behandelt ze je net zoals Dewii
HAHAHA NOUJA!
Ik ben toch lief geweest voor Dewi
Voor Niki niet, maar hallo, Niki is ook maar 1.47 toch![]()
Oekie schreef:ik weet het niet Bellatrix, mn moeder is altijd heel bang voor kidnappers enzo, ()
vooral asl het over internet gaat
wel heel leif hoor, maar met dit soort dingen wel een beetje irritant
Medousa schreef:Je mag toch wel mee Niki?
Je hoeft niet met de trein
JoDy1991 schreef:hoe weet je het prijsje van een treinkaartje dan?
Dewii schreef:Ik mag en wil niet.
Voordelen:
-Ik zie jullie weer!
Nadelen:
-Een treinkaartje naar Utrecht kost 40 euro Tja, dat heb je nu eenmaal en dat weet je vantevoren
-Dan ook nog naar de film (8,50) en wat eten (5 a 10), samen dus zo'n 60 euro
-Ik vind het niet zo leuk dat het altijd dezelfden zijn die (ver) moeten reizen, echt eerlijk is dat niet. Goh dan neem ik aan dat je ook mij bedoeld, nou ik moet voor utrecht al ver reizen, laat staan voor iets wat meer jou richting op isDaar begin ik niet aan
Utrecht is gewoon het centraalst, dat heb je zelf ook gezegt in dit topic, dus waarom nou ineens dan weer deze reactie?
-Ik ben nog maar een paar keer met de trein gegaan en de kans is groot dat er wel weer wat mis zal gaan.Zoals? Wat zou er nou fout kunnen gaan?