Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guppekop schreef:guppekop schreef:hoi
Rais en Cheveyo,
Leuk dat jullie ook komen kijken de 14e oktober of de 30e september.
Er loopt op beide dagen een fotograaf rond die foto's gaat maken en die komen ook op de site van de TinkerdagLeusden te staan. We vinden het dus niet goed dat er naast de door ons betaalde fotograaf andere mensen foto's maken die later al dan niet commercieel worden aangeboden aan derden. We zullen hier dan ook tegen optreden. Familiefotos en vrienden etc mogen natuurlijk wel.
Ik hoop dat jullie ons standpunt hierin begrijpen en ik vertrouw op jullie medewerking
Groetjes,
Michel Ruijs
http://www.tinkerdagleusden.nl
Het idee is namelijk dat we na de tinkerdag aan iedere deelnemer 1 zelfgekozen foto per mail sturen (als persoonlijke unieke herinnering). Je kan er altijd meer bestellen (afdrukken) op de site als je dat zou willen.
Cheveyo schreef:Heeft die profi-stal-fotograaf ook de foto's die nu op de site staan gemaakt?
kaspertje schreef:Hey is die tinkerdag op manege den treek? Dan moet ik die jureren haha grappig! Tot dan. Groetjes Kim
Shalimar schreef:Hey Kim!!
Ik ben er dan ook, werk in het weekend op de Treekhoeve.
En JB vind het vast niet erg als ik wat schiet...het is gewoon voor mezelf als oefening, ik vraag het hem wel even zaterdag.
MelanieB schreef:Pff...
Ik snap het niet. als ze het niet voor geld doet maar puur voor hobby...
Mijn ma is namelijk niet zo'n goede fotograaf, en ik wil wel meer als 1 foto...of 3 ofzo...wie weet heeft ie er geen bij de cross van mij en iemand anders wel...
Tinkerdag word leuk, maar de fotografen zijn zeker een minpunt..
guppekop schreef:MelanieB schreef:Pff...
Ik snap het niet. als ze het niet voor geld doet maar puur voor hobby...
Mijn ma is namelijk niet zo'n goede fotograaf, en ik wil wel meer als 1 foto...of 3 ofzo...wie weet heeft ie er geen bij de cross van mij en iemand anders wel...
Tinkerdag word leuk, maar de fotografen zijn zeker een minpunt..
Hoi Melanie,
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet op de foto komt bij JB. Daar zijn afspraken over gemaakt.
JB mag bv als enige zelf de crossbaan op om mooiere foto's te maken, terwijl de rest aan de kant moet blijven.
Groeten,
Michel Ruijs
MelanieB schreef:@ Sayla, ik kom nog wel even naar jou, de vorige keer in wehl hebben we parcour gelopen dus