Sita had vorige x een lijstje van soorten vlees. Dan kon iedereen aangeven wat men wilde. Als iedereen aan gaat geven wat men wil, moet je misschien heel veel soorten vlees etc gaan halen, wat het niet echt makkelijk maakt, denk ik?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boeflover schreef:zoals maya al schreef zorg ik voor de 'standaard-dingen'; vlees en drinken, en wat mij betreft ook stokbrood. jullie kunnen dan evt. nog wat salade meenemen oid.
ik zou graag een lijstje willen maken met de mensen die komen, plus de verzoeken wat voor vlees/drinken ze het liefst hebben(wel handig voor het kopen, ook vegetariers uiteraard even aangeven!)
Lijstje barbeque 17 augustus:
Desiree - vlees; hamburger, frikandel. evt stukje vis(?) drinken; niet veel bijzonders(wateren evt cola)
Conchita - Huzarensalade, Kruidenboter, evt. sausjes, heb nog wel drank over van de vorige keer neem ik ook wel mee.
Maya - Rijstsalade, Monicasalade
Stacey - Stokbrood
Anne - Wijntjes
Nathalie - Marsmellows, koekjes, knoflooksaus
Stacey schreef:Ik hoef ook niet te stappen, want moet de volgende dag ook weer gewoon werken.
Kom jij mij thuis ophalen maya? (Woon niet zover van de sluizen af, weet nicole wel te vinden.)