Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zal het wel zelf moeten betalen.
Dan drinken we daar misschien wat en gaan niet daar eten, dat zal wel duur zijn, maar gaan we daar ergens iets eten. Vb de bakkerij bart, frietje ofzo
en dan nog even de stad in. kiss_lotte schreef:myxlea schreef:Ik ga het vandaag wel ff vragen!
Rochelle als ik vanaf zwolle ga dan spreken we nog wel wat af, waarschijnlijk wel!
Dan zou ik ook met jullie mee kunnen reizen,
En lea misschien kan ik dan bij jou slapen, of bij Rochelle.
En dat men ouders me de volgende dag ophalen!
ik weet niet of de trein in zwolle stopt, daar hoef ik niet over te stappen, maar ik weet niet of hij in zwolle stopt om meer pasagiers op te halen.
Als het bij allebei kan moet je denk maar ook gewoon kiezen wie het dichts bij is, dan hoeven je ouders niet zo ver te rijden
Ik zal het ook wel zelf moeten betalen, heb al niet zoveel geld
Maar, het aanbod geld maar tot 15 augustus, en de dagkaart is iets van 8 weken geldig. Als ik hem op 14 augustus met die korting koop, en nog voor 14 oktober naar de meeting kan, kan ik er enorm van profiteren, en dan kan ik van groningen naar zwolle, en dan daar met lea op de trein stappen als ze met de trein gaat.
Ik weet niet of jullie hem ook hebben gehad, die folder, want anders kan iedereen daar zijn voordeel mee op doen

..
als iemand dan niet kan/mag zoeken we gewoon wat anders uit, het is niet leuk als wij dan gaan en jij niet. 
daar gewoon lol maken met rare dingen passen, misschien naar de Ikea?
Rare herrineringen komen weer op

sindbad schreef:Jadaar gewoon lol maken met rare dingen passen, misschien naar de Ikea?
Rare herrineringen komen weer op
![]()
Ijsje eten enzo.
Oh, kunnen we misschien niet naar de film? Of draaien er geen leuke films overdag?

Robin__ schreef:maar dat moeten mensen ook weer mogen he
k denk gewoon naar de stad, en dan gewoon kleren kijken, als je wil kopen moet je dat doen, ijsje eten, naar de mcdonalds, foto's maken etc