*denkt...* ja met wat sturen kan ik daar net tussendoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:suer gezellig
1. ashley met argon (leenpaard)
2. eva met mary gold
3. hilde. (op fiets of kar )
4. romy met lureza of belg
5. corella met cambo of cinta ( als ik niet op vakantie ben (14 tot 28 juli) of ik kan mss een dag met mn vader terug )
6. marielle met vally
7. angela met diddle (onder voorbehoud kar mee, (en misschien rijdt johan ook mee met de kar of bij mij op de kar) en onder voorbehoud datum ivm werk )
8. desiree (weet niet of ik met iemand mee kan op de kar of dat iemand nog een paardje/pony te leen heeft? anders kan ik niet mee helaas)
9. eertjuh22 met haar eigen paard
10. foija (miriam) op de fiets en eva haar camera![]()
11. ilona met polka
Naaltje schreef:ja, ik weet nu wel een route, maar die is maar aan 1 kant van het bos zegmaar.. dus da's nog beetje moeilijk. Ik zal johan is overhalen (er is toch geen bezwaar op een 40er bij de rit dan?)
@Foija, ik ben een kneus met stratenehh.. als je langs de slagboom gaat moet je daarna een bruggetje over? en dan een zandpad het bos in?
Desiree_Tina schreef:Ik heb geeeen idee waar die slagboom is?
o0eefje0o schreef:Desiree_Tina schreef:Ik heb geeeen idee waar die slagboom is?
waar of hoe kom jij???? kunnen centraler ook afspreken hoor maar dit weten de mensen uit de omgeving wel en kun je ook rustig staan wachten
nobillity schreef:Desiree heb je anders geen vriendin die dan op vakantie is waar je dr paardje mee mag nemen?
Ik ben trouwens leren doeidoei
Desiree_Tina schreef:Ik heb geeeen idee waar die slagboom is?
nobillity schreef:Desiree heb je anders geen vriendin die dan op vakantie is waar je dr paardje mee mag nemen?
Ik ben trouwens leren doeidoei