Ik heb ook wel een digi (als de batterijen meewerken) en mn vader een spiegelreflexcamera maar die zal ik wel niet mee mogen nemen . En Sylvia het is inderdaad dan nog maar 5 minuten naar jou toe door tilburg maar vanaf daar ook nog maar 5 minuten naar t safaripark. Je kunt trouwens beter met de fiets komen want auto parkeren kost daar ook weer geld. Ik heb nog wel wat fietsen beschikbaar voor een paar mensen. Ik ga zowiezo op de fiets, willen er nog mensen blijven logeren? Ik heb dan vakantie dus iedereen is welkom
Ik heb niet echt heel leuk nieuws maar ik kan heel waarschijnlijk niet komen Voor mij is de rede wel iets leuker want ga waarschijnlijk onverwacht toch 4 dagen op vakantie maar dan ben ik er dus helaas niet misschien! Ik laat nog even weten wanneer het definitief is!
Ikke ook mee ja Ik vind alles prima (bus trekt me iets minder), en met zijn zesjes passen we toch wel in 1 auto?
Ik kom óf met de trein vanuit Maastricht, óf samen met Fleury want er waren half en half plannen dat ik dat weekend bij Fleury ging logeren (als ze dat nog weet ). Dus
Vien: dan denk ik dat je Fleur even te pakken moet zien te krijgen, want die ging de hort op of zo (En eh, Fleur, dan gaat die korting zeker ook niet door ?)
Heb waarschijnlijk wel een auto, maar daar zie ik in elk geval nog geen 6 mensen in passen, tenzij we vrijwilligers hebben voor de kofferbak? (En dan is die al groter dan de mini van Vien en de Knorsa van Justy )
We moeten gewoon even kijken wat het weer doet, als het bloedjeheet is stem ik voor de boot en de wandelroute en als het giet van de regen proppen we ons gewoon in een auto met zijn allen Maya heeft volgens mij ook wel een redelijk grote auto.