16 nov 2002: combi meeting in Maarssen (update)

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:43

Dat kun je wel stellen ja. Ik kan er echt wel om janken, die regels hier!

Er is geen andere mogelijkheid dan me erbij neer te leggen en met een sjaggie kop naar dat uitje te gaan. Ben nu aan het onderhandelen met mijn neef....dat ie ook ineens iets belangrijks heeft... Schijnheilig LANparty, Henk? Knipoog Dus ik beloof niets, maar leg me er nog niet bij neer, ben ik iets te eigenwijs voor! }>

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 00:23

Foei Jurga(dit is wel heel mild) *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:21

favo schreef:
Foei Jurga(dit is wel heel mild) *LOL*


oh oh Iloon Schijnheilig Bloos

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 09:09

SuperPepeijn"]
[quote="Wouter24 schreef:
mmmm een meeting bij mause he?? heb ik toch wat dubieuze ervaringen mee, nietwaar mau? Knipoog Haha!
waarom denk je dat ik graag wil komen? *LOL*
[/quote]

tja, wout, tis wat je dubieus noemt.... Topgun kijken dan maar Vingers aflikken ????

en waarom SP wil komen, tja, eens beloofd, blijft beloofd.... wat in het vat zit verzuurd niet..... Haha!

(jeetje, ben een weekend niet online geweest en huppakee, weer twee pagina´s verder... wel een goed idee vvtjuh, maar kaarten heb ik ruim voldoende in huis, verder zijn andere spellen ook altijd welkom, heb zelf ook wel wat in de kast (monopoly, stratego, rimini, rummicub enz enz))

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 09:33

Karin schreef:
Ehm... Mause? Het lijkt me ook wel leuk om eventjes een kijkje te nemen op jullie vereniging. Haha!

Vorig jaar hebben we ook een stalbezoekuurtje ingebouwd, waar voornamelijk (lees: alleen) de vrouwen gebruik van maakten. Was een prima optie! Lachen


ja, dat lijkt me ook wel leuk... de vereniging is erg dichtbij, dus geen probleem om een bezoekje te brengen... ik rijd momenteel twee paarden die daar op stal staan. Een ruin, Pino genaamd (afst. v. Koriander) en een merrie, Nubia genaamd (afst. Burggraaf). Twee heel verschillende paarden, dus een leuke combinatie om te rijden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 09:55

Oeh jee, betrapt door mijn tante! Schijnheilig
Maar ik kan nog steeds mijn ouders wel , want dit slaat echt nergens op..... Hoe vaak dat wel niet gebeurt dat ik ergens toe gedwongen wordt! En dan vooral de dingen waar ik een gruwelijke hekel aan heb! Lips are sealed Ze weten het echt altijd te plannen als ik niet kan. Boos!
Ik kan verdorie mijn familie elke dag wel zien als ik wil. De hele zooi van twee kanten woont in Lunteren.

Nouhou, ik wil ookkkkkk naar de meeting.... Huilen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:41

Erg jammer Iloon, dat je er niet bij kunt zijn, maarja... soms gaan bepaalde verplichtingen voor Knipoog That's live Tong uitsteken

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:48

Damn.... dit is slecht nieuws...Hoe moet Syph nu afgeleid worden dan...?... Lachen Maar idd, wat maat Maarten zegt, soms gaan andere dingen voor, en dat wil wel eens niet leuk zijn...

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:56

Karin schreef:
De tafels zijn geregeld: ik neem dus een houten picknicktafel mee (als die in mijn auto past, maar dat lukt vast wel) en een campingtafeltje.


Als het niet past moet je maar ff een schreeuw geven, ik heb iets meer laadruimte. Lachen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 10:58

STEN schreef:
Damn.... dit is slecht nieuws...Hoe moet Syph nu afgeleid worden dan...?... Lachen Maar idd, wat maat Maarten zegt, soms gaan andere dingen voor, en dat wil wel eens niet leuk zijn...


over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!

Of wouter gaat een presentatie tai bo opvoeren, dat vinden zelfs mannen erg aantrekkelijk (heb foto´s als bewijs !!!)

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:02

Beetje laat misschein, maar is er nog een plekkei over om gezelligheid te creeren (althans poging tot)
Ik heb al gelezen: hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar als de helft op het dak moet gaan zitten, wordt het misschien wat minder Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 11:06

vvtjuh"]
[quote="Karin schreef:
De tafels zijn geregeld: ik neem dus een houten picknicktafel mee (als die in mijn auto past, maar dat lukt vast wel) en een campingtafeltje.


Als het niet past moet je maar ff een schreeuw geven, ik heb iets meer laadruimte. Lachen
[/quote]

als ik nou een schatting krijg van het aantal pc´s wat mee komt, dan weet ik ook hoeveel tafels er nog nodig zijn, anders dan zitten we straks met 5 tafels die we EN niet nodig hebben EN niet kwijt kunnen....

mause

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 11:13

prakkie schreef:
Beetje laat misschein, maar is er nog een plekkei over om gezelligheid te creeren (althans poging tot)
Ik heb al gelezen: hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar als de helft op het dak moet gaan zitten, wordt het misschien wat minder Haha!


Tuurlijk is er nog wel ruimte voor jou. Heb opzich best wel wat ruimte, alleen met het aantal waar we nu op zitten (ongeveer 24 man) moeten we wat inschikken met z´n allen.... Wil je ook blijven slapen??

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:32

Mause schreef:
over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!
verliezen van SP uiteraard... Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 11:48

SuperPepeijn"]
[quote="Mause schreef:
over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!
verliezen van SP uiteraard... Haha!
[/quote]

vast, ik kan namelijk niet pokeren.... dus eerst maar eens gaan oefenen denk ik..... Pling

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:50

Ik moet die zaterdag toch in Breukelen zijn, dus ik kom ook nog even langs (en doe NIET mee aan strippoker Haha!). Ik moet alleen even kijken of iemand de paarden kan afvoeren zodat ik tot iets later kan blijven en heb de volgende dag wel wedstrijd (hopelijk niet te vroeg *LOL* ).

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:51

Nee blijf denk ik niet slapen, ga weer terug naar Rotterdam...euh...Capelle aan den IJssel..

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:59

Mause schreef:
vast, ik kan namelijk niet pokeren.... dus eerst maar eens gaan oefenen denk ik..... Pling


Juist niet gaan oefenen. Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:00

prakkie schreef:
Nee blijf denk ik niet slapen, ga weer terug naar Rotterdam...euh...Capelle aan den IJssel..


Ga je met de auto??

Ik kom er namelijk langs, van mij part mag je wel meerijden hoor.. Haha!

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:06

Hmm, ik doe wel mee met pokeren hoor, maar ik heb het al een poosje niet meer gedaan als dat maar goed gaat Schijnheilig

Hihi, kan ik misschien ook nog wat mensen afleiden, hoewel ik begreep dat Bart niet af te leiden is, haha, we zullen zien.. Knipoog

Verder zijn er vast nog wel mensen van het zwakke geslacht ( mannen dus ) die wel af te leiden zijn.. }>

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 12:07

vvtjuh"]
[quote="Mause schreef:
vast, ik kan namelijk niet pokeren.... dus eerst maar eens gaan oefenen denk ik..... Pling


Juist niet gaan oefenen. Tong uitsteken
[/quote]


jajajajaja, dat zou jij wel willen he.... en dat noemt zichzelf dan nog een "verlegenventje".... tssskk

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:08

SuperPepeijn"]
[quote="Mause schreef:
over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!
verliezen van SP uiteraard... Haha!
[/quote]


Hahahaha.. Ik dacht dat jij moest gaan Tekken?? Of zie ik dat nou weer verkeerd?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 12:16

Tallie1979"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Mause schreef:
over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!
verliezen van SP uiteraard... Haha!
[/quote]


Hahahaha.. Ik dacht dat jij moest gaan Tekken?? Of zie ik dat nou weer verkeerd?
[/quote]

SP is een erg veelzijdig mannetje, kan veel tegelijkertijd... en dan ook nog denken dat ie al die dingen als de beste doet... hahahah Haha!

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:22

Mause"]
[quote="Tallie1979"][quote="SuperPepeijn"]
[quote="Mause schreef:
over dat afleiden, ik denk dat al het mannelijk volk wel afgeleid is als de vrouwen met strippoker aan het verliezen zijn.... Haha!
verliezen van SP uiteraard... Haha!
[/quote]


Hahahaha.. Ik dacht dat jij moest gaan Tekken?? Of zie ik dat nou weer verkeerd?
[/quote]

SP is een erg veelzijdig mannetje, kan veel tegelijkertijd... en dan ook nog denken dat ie al die dingen als de beste doet... hahahah Haha!
[/quote]

Hahaha.. Oke..

Wil er trouwens iemand Triviant meenemen? Ik vind dat echt leuk om te doen, maar wij hebben het thuis niet..

Pictionary of Party & Co is ook oke, al heel lang niet meer gedaan, haha..

En anders houden we het gewoon op poker.. Ook goed.. Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:30

Ik neem anders wel pictionairy mee...
Enne Tallie is goed, is ook gezelliger, met z'n tweeen rijden. Hoe laat ga je er naartoe??