dat vind ik een goed idee:) hopen dat het kan, er zijn meerdere paarden waar ik ventueel ook nog op kan.. andere fjorden ofzo kmdat er nog maar 1 pony over is. Mij maakt het niks uit het leifst appie maar als het niet kan geen probleem. hopen dat het allemaal nog gaat lukken:D
Mag ik even eerlijk zijn ? Ik vind gewoon dat 2 van beide niet meekunnen het is onze meeting... van onze welshpraat we vormen een leuk groepje en nu gaan er 'vreemde' mee maar dit is mijn mening. zou het wel minder leuk vinden als er ineens mensen mee gaan waar we eigenlijk allemaal niet zo mee opschieten
Ik ben het wel met Fieke eens.. Kijk het is wel hoe meer mensen hoe meer vreugt. Maar als hun 2 mee mogen kan ik ook nog wel mensen uitnodigen, het zou niet echt heel eerlijk zijn als iiCk_angel en Lola's vriendin mee mochten. Ik denk dat het eerlijk is als we gewoon gaan met de mensen die zich hebben ingeschreven.
Dat is mijn mening, en verder bemoei ik er niet mee
tuurlijk wel. jij gaat toch ook mee het is onze meeting. en ik zou het idd wel iets minder leuk vinden als er 2 'onbekende' meegaan, die zich niet hebben ingeschreven, en niet meepraten met welshpraat